stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 375725
  • 01 تیر 1400 - 14:19
0

آلفا رومئو GTV تبدیل به خودروی برقی می‌شود

قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: گفته می شود که آلفا رومئو GTV می تواند به عنوان یک خودرو الکتریکی در آینده تولید شود. گزارش جدید حاکی از آن است که برنامه‌های آلفارومئو برای GTV تغییر کرده است. تولید این خودرو در ابتدا به عنوان نسخه دو درب Giulia با پیشرانه هیبریدی برنامه ریزی شده بود؛ حالا به نظر می‌رسد که ممکن است در نهایت به عنوان یک وسیله نقلیه برقی چهار درب مشابه تسلا مدل ۳ و BMW i۴ باشد.
 

 در حالی که این شرکت سال‌ها پیش اعلام کرده بود که یک GTV جدید در قالب نسخه دو درب Giulia با پیشرانه هیبریدی ۶۰۰ اسب بخار در تریم اصلی Quadrifoglio خود عرضه می‌شود، ظاهرا این طرح کنار گذاشته شده است. در عوض، اکنون می‌تواند به صورت یک چهار درب EV شکل بگیرد که می‌تواند به طور بالقوه با BMW i۴ رقابت کند.
آخرین شایعه این است که اکنون می‌توان از نام GTV برای نسخه شیک‌تر چهار در کوپه سدان Giulia شبیه  BMW  هاچ بک سری ۴ کوپه و سدان  سری ۳ استفاده کرد. ممکن است هم پیشرانه‌های بنزینی و هم برقی را ارائه دهد، که همچنین می‌تواند استراتژی  بی ام و i۴ را با گرن کوپه مجهز به بنزین و هم کاملا برقی آن، منعکس کند.

ما در مورد پیشرانه احتمالی EV که می‌تواند این GTV جدید را تأمین کند اطلاعات زیادی نداریم، زیرا آلفارومئو هنوز هیچ برنامه‌ای برای یک سیستم عامل الکتریکی یا سایر مدل‌های EV آینده اعلام نکرده است. توناله آینده دارای پیشرانه هیبریدی خواهد بود، اما بعید به نظر می‌رسد GTV از همان پلتفرم SUV جمع و جور استفاده کند. برای رقابت با i۴ و سایر سدان‌های EV مانند تسلا مدل ۳، حداقل به ۳۰۰ اسب بخار قدرت و برد رانندگی در حدود ۴۸۲ کیلومتر نیاز دارد.اگرچه جدول زمانی مشخصی برای زمان ورود GTV جدید وجود ندارد، اما باید در سال آینده یا در مورد تحکیم برنامه‌های شرکت اطلاعات بیشتری در مورد این مدل جدید بشنویم.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.