stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 375668
  • 01 تیر 1400 - 12:11
1

با انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا آشنا شوید

قلم | qalamna.ir :

راه‌های مهاجرت به استرالیا
در سال‌های اخیر شاهد این بودیم که کشور استرالیا توجه خاصی به مهاجران داشته است و به دنبال راهی بوده که مهاجرت به این کشور ساده تر باشد، از این رو روش‌ها و ویزاهای مختلفی را برای مهاجرت در نظر گرفته تا هر کسی متناسب با شرایط خاصی که دارد، بتواند مهاجرت کند.
احتمالا تا به حال شنیده اید که ویزای تحصیلی و ویزای کاری را شنیده اید و آشنایی نسبی هم به این ویزاها دارید، اما یکی از ساده ترین روش‌های مهاجرتی به استرالیا، سرمایه گذاری در این کشور است و به شما هم پیشنهاد می دهیم که اگر قصد جدی برای مهاجرت دارید، به این روش دقت خاصی داشته باشید.

چرا سرمایه گذاری در استرالیا؟
شما هم از آن دسته افرادی هستید که قبل از انجام کاری همه جوانب را بررسی می کنید؟ اگر پاسخ مثبت است که باید تبریک بگوییم، شما در زندگی تصمیم‌های درستی را می گیرید و برای اینکه در مورد سرمایه گذاری در استرالیا هم مطمئن باشید، در ادامه مزیت‌های این کار را توضیح می دهیم.

•    اقتصادی رو به رشد
اقتصاد استرالیا رو به رشد است و زیر ساخت‌های بسیار قوی برای سرمایه گذاری دارد، همین نکته به شما اطمینان می دهد که سرمایه شما در این کشور افزایش پیدا می کند.

•    کیفیت بالای زندگی
همه آنهایی که به دنبال مهاجرت هستند، به دنبال زندگی بهتر هستند که کیفیت بالاتری هم داشته باشد. استرالیا می تواند این خواسته مهاجران را به خوبی تامین کند.

•    سیستم آموزشی
آموزش در استرالیا رایگان است و فرزند شما به سادگی و بدون هیچ دغدغه ای می تواند در استرالیا تحصیل کند.

•    سیستم درمانی
در رابطه با سیستم درمانی کشور استرالیا فقط می توانیم بگوییم که فوق العاده است و دیگر نیازی به توضیحات اضافی در این رابطه نیست.

انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا
ویزای سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد  همین باعث می شود که افراد بسیاری با شرایط متفاوت بتوانند این کار را انجام دهند، به دلیل تنوع بالای این ویزاها در ادامه توضیحاتی را در رابطه با آن بیان می کنیم.

•    ویزای ۱۸۸ A
اگر به دنبال راهی هستید که بدون مدرک زبان به استرالیا مهاجرت کنید، این روش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای ویزای ۱۸۸ A نیازی به مدرک زبان ندارید. برای دریافت این ویزا باید تعهد سرمایه گذاری به مبلغ حداقل ۲۰۰ هزار دلار استرالیا را داشته باشید.
این ویزا اقامت موقت استرالیا را به شما می دهد و شما به همراه خانواده می توانید به مدت ۵ سال در کشور استرالیا اقامت کنید. حداقل امتیاز برای دریافت این ویزا ۶۵ است.

•    ویزای ۱۸۸ B
اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید در کشور استرالیا هستید، این ویزا برای شما مناسب است. ویزای ۱۸۸ B هم اقامت موقت استرالیا را به شما می دهد، اما بابت این موقت بودن نگران نباشید، شما بعد از این ۵ سال با رعایت چند نکته ساده می توانید اقامت دائم استرالیا را داشته باشید.
برای دریافت این ویزا شما باید حداقل دو میلیون و پانصد هزار دلار استرالیا برای راه اندازی کسب و کار خود سرمایه داشته باشید. مزیت‌های زندگی در استرالیا مانند آموزش و درمان رایگان در این روش هم برای شما و خانواده تان وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

•   ویزای ۱۸۸ C
این ویزا برای کسانی مناسب است که سرمایه ای حداق پنج میلیون دلاری در اختیار دارند. این ویزا نوعی ویزای ویژه به حساب می آید و طبیعتا این میزان سرمایه هم هر کسی در اختیار ندارد.

•   ویزای ۱۳۲
این ویزا اقامت دائم در استرالیا را به شما می دهد. اگر مدیر شرکتی هستید و به دنبال سرمایه گذاری در استرالیا هم هستید، این ویزا انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. اگر گردش مالی شما حداقل ۳ میلیون دلار استرالیا است، به سادگی می توانید از این ویزا استفاده کنید.

•  ویزای ۸۸۸
همانطور که در مطالب بالا گفتیم ویزاهای ۱۸۸ اقامت موقت به شما می دهند، مرحله دوم این ویزاها که تبدیل به اقامت دائم می شوند، ویزای ۸۸۸ است. به همین دلیل شما در ابتدا برای مهاجرت به استرالیا نمی توانید از این روش استفاده کنید.
همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، ویزاهای مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد و ویزای سرمایه گذاری یکی از بهترین‌ها و ساده ترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور است. سعی بر این داشتیم که اطلاعاتی را در رابطه با ویزاهای سرمایه گذاری بیان کنیم، اما دقت داشته باشید که اخذ ویزای سرمایه گذاری به مهارت و تخصص هم نیاز دارد.
اگر به دنبال موسسه ای معتبر و متخصص برای اخذ ساده ویزا هستید، ما به شما موسسه پرشین مایگرنت را معرفی می کنیم. کارشناس‌های این موسس مهارت بسیار بالایی در زمینه کاری خود دارند و البته موسسه ای معتبر هم است.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.