stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 375664
  • 01 تیر 1400 - 12:09
0

سامسونگ از گلکسی کروم‌بوک گو رونمایی کرد

قلم | qalamna.ir :
گروه فناوری: سامسونگ از جدیدترین لپ‌تاپ خود با سیستم عامل کروم رونمایی کرد. گلکسی کروم‌بوک گو سامسونگ وزن و ضخامت کمی دارد، به پردازنده اینتل سلرون مجهز شده است و همچنین از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند.

این کروم‌بوک کره‌ای‌ها دارای نمایشگر ۱۴ اینچی IPS LCD است که متاسفانه رزولوشن پایینی دارد. رزولوشن این پنل برابر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ است که برای یک لپ‌تاپ مدرن در سال ۲۰۲۱ قابل قبول نیست.قدرت گلکسی کروم‌بوک گو را پردازنده ۲ هسته‌ای و ۱۰ نانومتری اینتل سلرون N4500 تامین می‌کند که دارای پردازشگر گرافیکی اینتل UHD با ۱۶ واحد اجرایی است. این محصول در نسخه‌های مختلفی با ۴ یا ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند این کروم‌بوک را با ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC سفارش دهند و البته به درگاه کارت حافظه هم دسترسی دارند.

سامسونگ جدیدترین کروم‌بوک خود را به کیبورد استاندارد بدون نام‌پد، یک ترک‌پد بزرگ با قابلیت پشتیبانی از مولتی‌تاچ، اسپیکر استریو ۱.۵ واتی و وبکم ۷۲۰p مجهز کرده است.در بخش ارتباطات با شبکه LTE، وای‌فای ۶، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، دو پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روبه‌رو هستیم. این کروم بوک تنها ۱۵.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱.۴۵ کیلوگرم وزن دارد.

سامسونگ گلکسی کروم‌بوک گو به یک باتری ۴۲.۳ وات ساعتی مجهز شده و همچنین با یک شارژر ۴۵ واتی USB Type-C در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.در حال حاضر سامسونگ قیمت و همچنین تاریخ عرضه این لپ‌تاپ را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود کروم‌بوک جدید کره‌ای‌ها با قیمت پایه ۲۹۹ دلار از راه برسد. این محصول تنها در رنگ نقره‌ای فروخته می‌شود و احتمالا در روزهای آینده در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی عرضه شود.فروش کروم‌بوک‌ها در ماه‌های گذشته و بخاطر شیوع کرونا افزایش چشمگیری پیدا کرد، بنابراین افزایش فعالیت شرکت‌های مختلف در این بخش جای تعجب چندانی ندارد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.