stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 375648
  • 01 تیر 1400 - 11:41
0
رکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان:

نقش خبرنگاران و رسانه ها در رقم خوردن حماسه ۲۸ خرداد ،مهم و تاثیر گذار بود

نقش خبرنگاران و رسانه ها در رقم خوردن حماسه ۲۸ خرداد ،مهم و تاثیر گذار بود
هرمزگان-مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان، از تلاش‌های مجموعه رسانه‌های هرمزگان برای پوشش خبری و تصویری مناسب رویداد مهم و حماسه بزرگ حضور باشکوه مردم در انتخابات، تشکر و قدردانی کرد.
قلم | qalamna.ir :

فاطمه رکن الدینی عنوان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با حضور پرشور، باشکوه، حماسی و مشارکت حداکثری مردم در سراسر کشور و از جمله در استان هرمزگان برگزار شد.

وی ادامه داد: در رقم خوردن این حماسه ماندگار و به یاد ماندنی، خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، فعالان فضای مجازی و مجموعه اصحاب رسانه در استان هرمزگان، نقش مهم و تاثیرگذاری با اطلاع رسانی مناسب به مردم در راستای مشارکت حداکثری و همچنین انعکاس حضور باشکوه مردم در انتخابات ایفا کردند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: از تلاش و همکاری بسیار خوب مجموعه رسانه‌ها، تشکل های صنفی مطبوعات، روزنامه‌ها، نشریات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و صداوسیمای مرکز خلیج فارس، در راستای پوشش رسانه‌ای رویداد بسیار مهم و بزرگ حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکر و قدردانی می نمایم و برای همه این بزرگواران آرزوی توفیق روزافزون دارم.

رکن الدینی تصریح کرد: طرح رسانه ای دعوت، اقدام بسیار ارزنده ای بود که بدون جانبداری از طیف سیاسی و صرفا در راستای جذب مشارکت مردم، توسط اهالی رسانه و تشکل ها اجرا شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.