stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 375629
  • 01 تیر 1400 - 11:28
1
معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان:

ا عزام مشمولان وظیفه عمومی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به مراکز آموزشی

ا عزام مشمولان وظیفه عمومی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به مراکز آموزشی
هرمزگان-معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان با اعلام خبر اعزام مشمولان در روز سه شنبه یکم تیر ماه ، بر همراه داشتن مدارک هویتی، برگه اعزام و برگه معرفی به مرکز آموزشی توسط مشمولان اعزامی تأکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسن دستوری زاده گفت : عملیات اعزام مشمولان فارغ التحصیلان دانشگاهی ، دیپلم و عادی در صبح روز سه شنبه یکم تیر ماه در خیابان انتظام از مقابل معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی تعیین شده انجام می شود.

وی از عموم مشمولان خواست با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط موجود و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، امکان پذیر نمی باشد، کلیه مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

این مسئول انتظامی با تأکید بر حضور به موقع مشمولان در محل اعزام واقع در بندرعباس خیابان انتظام پشت بیمارستان خاتم الانبیاء، از آنان خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی، حتما و الزاما مدارک هویتی ، برگه آماده به خدمت، برگ تست غربالگری، برگه معرفی به مرکز آموزش و همچنین وسایل شخصی و اقلام بهداشتی مورد نیاز به همراه داشته و با توجه به اینکه در طول مسیراز صرف غذای بین راهی دررستوران ها خوداری می شود مواد غذایی خشک بین راهی به همراه داشته باشند .

معاون وظیفه عمومی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تاریخ اعزام مشمولین معاف از رزم ( دارای بیماری های مزمن آسمی و قلبی و عروقی بصورت سامانه ای تمدید می شود ازاین گونه مشمولان خواست قبل از حضور درمعاونت وظیفه عمومی استان تاریخ اعزام خودشان رااز طریق دفاتر پلیس +۱۰محل سکونت کنترل نمایند.

حسن دستوری زاده با تاکید بر لزوم و ضرورت استفاده از ماسک ورعایت نکات بهداشتی توسط مشمولان به منظور حفظ سلامت مشمولین و پیشگیری ازشیوع بیماری کرنا ، به خانواده های مشمولان توصیه کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های ترافیکی شهری وبه منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و تسریع در عملیات اعزام، از همراهی کردن مشمولان در روز اعزام خوداری کنند.

انتهای پیام /

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.