stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 375562
  • 31 خرداد 1400 - 20:27
0

تصادف‌ها در محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان جان‌ ۲۱ نفر را گرفت

تصادف‌ها در محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان جان‌ ۲۱ نفر را گرفت

سمنان- - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: ۲۱ نفر از هموطنان از ابتدای فروردین امسال تاکنون در محور تهران- مشهد در محدوده استان به دلیل تصادفات رانندگی کشته شدند.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ تقی کبیری عصر دوشنبه در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه‌های استان سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ابراز داشت: از مجموع جانباختگان سوانح رانندگی در محور تهران -مشهد در محدوده استان سمنان هشت نفر در سه ماه گذشته در لاین شمالی محور مشهد به تهران در محدوده استان به دلیل سوانح رانندگی جان باختند.
وی ادامه داد: طی سه ماه گذشته در لاین جنوبی محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان ۱۳ هموطن به دلیل سوانح رانندگی جان باختند.
وی بیان کرد: در مجموع ۳۸ درصد از کل جان باختگان ناشی از سوانح رانندگی در استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ۱۴۰۰ مربوط لاین جنوبی محور تهران به مشهد در محدوده استان سمنان بوده است.
کبیری تصریح کرد: رفع نقاط حادثه خیز در جاده‌های روستایی و فرعی استان سمنان باهدف کاهش سوانح رانندگی با جدیت دنبال شود.
وی یادآور شد: آمار تصادفات در جاده‌های روستایی و فرعی استان سمنان رو به افزایش است که باید با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان مربوطه برای رفع این چالش مهم اقدام کرد.
کبیری تاکید کرد: بهسازی جاده‌های فرعی و روستایی و نصب مجدد علائم راهنمایی و رانندگی با جدیت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان قرار گیرد.
وی اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال تاکنون بیشترین تصادف در محورهای استان سمنان مربوط به خودروهای سواری سبک بوده است و ۶۸ درصد علت تصادف های رانندگی در این مدت ناشی از توجه نکردن راننده به جلو و واژگونی خودرو بوده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: بیشترین تصادف در جاده‌های استان سمنان در ساعت های ۱۲ تا ۱۴، ۱۶ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۲ روی می دهد.
بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند و این استان محور ارتباطی مهمی بین جاده‌های اصلی کشور در مسیر شرقی- غربی و شمالی- جنوبی محسوب می شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.