stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 375512
  • 31 خرداد 1400 - 17:20
1

قتل مرد ۷۰‌ ساله بر سر اختلافات مالی

قلم | qalamna.ir :
گروه حوادث: قاتلی که با بی‌رحمی مردی ۷۰ ساله را در سنندج به قتل رسانده و جسد او را در حاشیه شهر رها کرده بود، دستگیر شد.سرهنگ عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: صبح روز پنجشنبه و در پی اعلام خانمی مبنی بر این که پدر ۷۰ ساله‌اش از یک شب قبل گم شده و اثری از او نیست، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 

وی افزود: درحالی‌که بررسی‌ها برای یافتن ردی از مرد گمشده آغاز شده بود، مأموران پلیس جسد فردی را در یکی از نقاط حاشیه شهر پیدا کردند و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که جسد متعلق به همان مردی است که دخترش خبر از گم‌ شدن وی داده بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: با مشاهده جسد مشخص شد که وی به شکل بی‌رحمانه‌ای به قتل رسیده و تحقیقات درخصوص شناسایی و دستگیری قاتل به‌صورت ویژه در ‌دستور کار مأموران قرار گرفت و آنها در تحقیق از خانواده مقتول به سرنخ‌هایی از مردی رسیدند که با مقتول اختلاف داشت و احتمال می‌رفت در این جنایت نقش داشته باشد. در کمتر از ۲‌ ساعت این مرد ۳۰‌ ساله شناسایی شد و پس از دستگیری، به قتل مرد ۷۰‌ ساله اعتراف کرد. به‌گفته رئیس پلیس آگاهی کردستان، قاتل علت و انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان کرد و پس از بازسازی صحنه جنایت، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.