stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 375482
  • 31 خرداد 1400 - 14:55
0
مدیربازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خبر داد؛

عقد قرارداد با ۹۷مشترک خودتامین با استفاده از مولد ‌نیروگاهی در استان مرکزی

عقد قرارداد با ۹۷مشترک خودتامین با استفاده از مولد ‌نیروگاهی در استان مرکزی
مرکزی_ مدیربازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از عقد قرارداد با 97مشترک خودتامین با استفاده از مولد ‌نیروگاهی در استان  طی سال جاری خبرداد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس سید جواد هاشمی افزود:استفاده از ظرفیت های مولدهای خودتامین به ویژه در بخش صنعت در ساعات پیک بار یکی از مهمترین راهکارهای کاهش مصرف پیک در استان است.

وی بابیان اینکه  در ماه های گرم سال ۱۳۹۹ با صاحبان مولدهای خود تامین تفاهم نامه همکاری به میزان ۴۴ مگاوات منعقد شده که حداقل ۱۵ مگاوات به صورت روزانه پیک بار شرکت را کاهش دادند،افزود: میزان تولید این مولدها ۲۳۶۵مگاوات ساعت بوده است  وبیش از ۱۵میلیارد ریال را به عنوان پاداش همکاری دریافت کرده اند.

هاشمی با اشاره به اینکه درسال جاری تاکنون با تعداد ۹۷ مشترک دارای مولد، تفاهم نامه همکاری به میزان ۶۱ مگاوات منعقد شده است ،افزود:انتظار می رود صاحبان مولدهای خود تامین حداقل به میزان ۲۵ مگاوات به صورت روزانه پیک بار شرکت را کاهش دهند.

وی بابیان اینکه  ۱۰۵ نیروگاه تجدیدپذیر در استان مرکزی به ظرفیت تولیدی ۱۹ مگاوات  تاکنون به بهره برداری رسیده است و منجر به کاهش پیک بار شرکت به میزان ۱۹ مگاوات شده است،افزود:در سال جاری تاکنون تعداد ۳ نیروگاه خورشیدی(محدود به ظرفیت انشعاب) به ظرفیت ۲۱۵ کیلووات به بهره برداری رسیده است.

هشتگ: , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.