stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 375470
  • 31 خرداد 1400 - 14:27
1

پلیس کرمانشاه ناجی جوان ۳۰ ساله شد

پلیس کرمانشاه ناجی جوان ۳۰ ساله شد

کرمانشاه- - سرهنگ «مصطفی فرهمند» یکی از ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در اقدامی شجاعانه و با انجام عملیات روانی جوان ۳۰ ساله ای را از خودکشی منصرف و ناجی وی شد.

قلم | qalamna.ir :

این مامور فداکار روز سه‌شنبه در خصوص چگونگی وقوع این حادثه به  خبرنگار گفت: عصر روز گذشته (یکشنبه) از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان خودکشی جوانی قرار گرفتیم که تصمیم داشت خود را از روی پل لب آب شهر کرمانشاه حلق آویز کند.

سرهنگ فرهمند ادامه داد: به همراه تیمی از ماموران به سرعت عازم محل شده و مشاهده کردیم جوانی با بستن رشته طنابی به میله های متصل به پل قصد دارد خود را از آن حلق آویز و به زندگیش پایان دهد.

وی ادامه داد: این فرد بسیار در تصمیمش جدی بود به گونه ای که به توصیه های صورت گرفته اطرافیان اعتنا نداشت و تهدید می‌کرد اگر کسی به او نزدیک شود خود را حلق آویز می کند.

مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: زمانی که شرایط را اینگونه دیدم تصمیم گرفتم به هر شکل ممکن او را از تصمیمش منصرف کنم و پس از مقداری نزدیک شدن، به او قول دادم کمکش خواهم کرد و به این فرد تاکید کردم خودکشی و مرگ راه حل مناسبی برای حل مشکلش نیست.

سرهنگ فرهمند خاطرنشان کرد: پس از آنکه دیدم آن جوان مقداری آرام تر شده به صحبت های خود ادامه داده و توانستم او را از تصمیمش منصرف و از طناب دار جدا کنم.

وی با بیان اینکه این جوان ۳۰ ساله اهل یکی از استان های اطراف کرمانشاه است، گفت: در صحبت های که داشتیم متوجه شدم مشکلات شخصی و خانوادگی دلیل تصمیمش بوده است.

این مامور فداکار پلیس در پایان از انتقال جوان ۳۰ ساله به کلانتری برای انجام کارهای مشاوره ای و بازیابی شرایط روحی و روانی وی به منظور بازگشت به شرایط عادی زندگی خبر داد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.