stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 375377
  • 31 خرداد 1400 - 12:02
1
رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خبر داد:

تجهیز دو دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین راهداری همدان

تجهیز دو دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین راهداری همدان
همدان- رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: دو دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین راهداری همدان به نمکپاش اتوماتیک و تیغه برفروب مجهز شد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، آرش آزادی با بیان اینکه دو دستگاه ماشین‌آلات نیمه سنگین راهداری همدان به نمکپاش اتوماتیک و تیغه برفروب مجهز شد،  اظهار کرد: این اقدام با اعتبار یک میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمانی انجام شده است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان این موضوع افزود: با احتساب این دو دستگاه این اداره‌کل دارای ۴۱ دستگاه کامیون نمکپاش اتوماتیک می‌ شود که به منظور اجرای راهداری زمستانی در راهدارخانه های استان مستقر می‌ شوند.
وی با اشاره به اینکه در اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری اداره کل راهداری همدان در سال های اخیر اقدامات موثری در زمینه بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری انجام شده است، گفت: همه این اقدامات با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری تأکیدات بسیاری بر روی آن دارند و ما این شعار را سرلوحه کار خود قرار داده و با این اقتصاد مقاومتی توانسته ایم بسیاری از اقداماتی را که می تواند کاهش هزینه ها را به دنبال داشته باشد و با تمام توانی که متخصصان داخلی دارند، انجام دهیم.
آزادی یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در کل دارای ۴۱۶ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری است که تعداد زیادی از این ماشین آلات به دلیل فرسودگی و سن بالا از رده خارج هستند و در سالهای گذشته ما توانستیم با نوسازی، تا حدودی سن ماشین آلات را کاهش دهیم.
رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در این راستا تأکید کرد: با توجه به آغاز عملیات راهداری تابستانی و امور جاری راهداری حدود ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات در خدمت این موضوع بوده که در تمامی شهرستان های استان مشغول امور راهداری تابستانی هستند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.