stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 375032
  • 30 خرداد 1400 - 11:36
0

اتصال بیش از ۱۲ روستای فارس به اینترنت پرسرعت

اتصال بیش از ۱۲ روستای فارس به اینترنت پرسرعت
فارس_ با اتصال ۱۲ روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات بیش از ۴۹۰۰ روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: با اتصال ۱۲ روستای استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی ۴۹۰۰ نفر در قالب ۱۴۶۴ خانوار این روستا‌ها به اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.
مهرداد سهرابی گفت: در یک هفته گذشته، ۱۴۶۴ خانوار روستایی در شهرستان‌های آباده، ممسنی و شیراز با جمعیت ۴۹۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار اپراتور اول متصل شده‌اند.

سهرابی گفت: روستا‌های فیروزی، چنار و نجف آباد سفلی از توابع شهرستان آباده، روستا‌های پیرحسینی، توکل آباد مرکزی و باباصالح از توابع شهرستان ممسنی، روستا‌های رمغان، سبوک، شکفت، چشمه بردی و سعادت آباد از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز و روستای قلعه چوبی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز، جمعاً با جمعیت ۴۹۰۰ نفر در قالب ۱۴۶۴ خانوار از اینترنت پرسرعت برخوردار شده‌اند.

سهرابی با بیان اینکه اتصال این روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات، از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)، تامین اعتبار شده است، هدف از اجرای این طرح‌ها را کاهش هزینه‌ها و محرومیت زدایی و ایجاد بستر لازم برای رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در این مناطق عنوان کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.