stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374929
  • 29 خرداد 1400 - 18:38
4

پیام تقدیر و تشکر رئیس ستاد ایران توانمند آیت الله رئیسی از مردم

پیام تقدیر و تشکر رئیس ستاد ایران توانمند آیت الله رئیسی از مردم
ملت غیور، غیرتمند و روشنفکر ایران اسلامی مجددا حماسه آفریدند و بار دیگر دشمنان حیله گر ما را که ناجوانمردانه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کردند ناکام گذاشتند.
قلم | qalamna.ir :

دکتر حبیب الله گل محمدی رئیس ستاد ایران توانمند آیت الله رئیسی کشور در پیامی از حضور مردم در حماسه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.

در پیام وی آمده است: ملت غیور، غیرتمند و روشنفکر ایران اسلامی مجددا حماسه آفریدند و بار دیگر دشمنان حیله گر ما را که ناجوانمردانه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کردند ناکام گذاشتند.

بنده به نوبه خود و با تمام وجود از حضور سرافرازانه و سراسر غرور ملت بزرگ، فهیم و همیشه هوشیار ایران اسلامی که در آزمون سرنوشت ساز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ شرکت کردند که این مهم بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی، تقویت کننده روابط بین الملل و بالا بردن قدرت دیپلماسی و چانه زنی در محافل منطقه ای و جهانی و همچنین تمرین دموکراسی و تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور است تشکر و قدردانی می کنم.

این رویداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا و حرکت در مسیر صحیح اهداف و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردمی می توان علاوه بر استحکام پایه های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

در پایان از همه مردم عزیز و شهیدپرور کشورم، همه اعضای ستاد ایران توانمند در کل کشور و… تشکر ویژه دارم و امید است دولت جدید با ریاست آیت الله رئیسی در چهار سال پیش رو با بهره گیری از همه توان کشور از جمله نهادها، سازمان ها، دستگاهها و ظرفیت های بیکران مردمی در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی بیش از پیش تلاش کند و بر اساس منویات رهبری معظم انقلاب با اتحاد و اتفاق عمومی برای افزایش استحکام و اقتدار ملی کشور اقدام نماید.

 

دکتر حبیب الله گل محمدی رئیس ستاد ایران توانمند آیت الله رئیسی در کشور

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.