stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 374895
  • 29 خرداد 1400 - 15:52
2
استاندار استان مرکزی:

حضور گسترده مردم در روز ۲۸ خردادماه جاری نشان داد که مردم به وظایف خود آگاه هستند

حضور گسترده مردم در روز ۲۸ خردادماه جاری نشان داد که مردم به وظایف خود آگاه هستند
مرکزی_ استاندار مرکزی گفت: حضور گسترده مردم در روز ۲۸ خردادماه جاری نشان داد که مردم به وظایف خود آگاه هستند و به نصایح و پندو اندرزهای رهبر معظم انقلاب به خوبی عمل کردند.
قلم | qalamna.ir :

سید علی آقازاده امروز در محل ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک، ضمن قدردانی از همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات در کشور، استان مرکزی و رسانه‌ها افزود: تمام خستگی‌های دست اندرکاران برگزاری انتخابات که زحمات و تلاش‌های زیادی در طول ماه های گذشته داشتند با این حضور گسترده رفع شد.

وی با تشکر از حضور گسترده مردم انتخابات، بیان کرد: مردم بار دیگر به خوبی در صحنه وارد شدند و به وظیفه خود عمل کردند و در ساعات پایانی نیمه شب دیشب برخی از شعب اخذ رای این استان با استقبال زیاد و صف‌های طولانی مواجه شد و آرای افراد در صف اخذ شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: حضور گسترده مردم در این عرصه، چیزی جز احساس وظیفه ملی و دینی نبود و مردم ایران و استان مرکزی در طول ۴۳ سال گذشته حضور خود را در عرصه های مختلف ثابت کردند.

وی عنوان کرد: میانگین مشارکت در استان مرکزی همانند میانگین کشور است و حدود نیمی از واجدین شرایط در پای صندوق های رای حاضر شدند که این موفقیت بزرگی است.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات روز گذشته بالای ۵۰ درصد بود و این در حالی‌که حجم تخریب‌ها و تبلغات ۲۴ ساعته شبکه‌ها در خارج از مرز ایران بسیار بود.

استاندار مرکزی افزود: وجود مشکلات اقتصادی و مسایل کرونا با مشارکت ۵۰ درصدی ارزش بالایی دارد و در شرایط عادی بیش از ۹۰ درصد ارزش دارد و افرادی که در انتخابات هم شرکت نکردند قابل احترام هستند و باید به نیازها و گله مندی های آنها نیز توجه شود.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.