stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374893
  • 29 خرداد 1400 - 15:27
0

سردار اشتری: شاهد برگزاری انتخاباتی امن بودیم

سردار اشتری: شاهد برگزاری انتخاباتی امن بودیم

تهران – – فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تمهیدات و اقدامات نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات گفت: از ماه ها قبل، برنامه ریزی های دقیق به منظور تامین نظم و امنیت حداکثری این انتخابات صورت گرفت و شاهد انتخاباتی امن و باشکوه بودیم.

قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری کمیسیون قرارگاه انتظامی امام علی (ع) افزود: حضور حماسی مردم در روز گذشته پای صندوق های رای واقعا پرشور و حماسی بود؛ مردم بار دیگر با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید بیعت کردند و نشان دادند که پای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: این پیروزی بزرگ را محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت بزرگوار ایران اسلامی تبریک می گویم و برای ریاست محترم جمهوری و منتخب مردم نیز آرزوی موفقیت دارم.

فرمانده ناجا با اشاره به تمهیدات و اقدامات نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات از ماه ها پیش عنوان کرد: نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته اقدامات اولیه خود را برای تامین امنیت انتخابات روز گذشته، آغاز کرده و در واقع با راه اندازی قرارگاه انتظامی امام علی (ع) تامین نظم و امنیت انتخابات را دنبال کردیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به برگزاری جلسات مستمر قرارگاه انتظامی امام علی (ع) با حضور اعضاء داخلی و برون سازمانی خاطر نشان کرد: جا دارد از همه اعضایی که در این قرارگاه حضور یافتند به ویژه عزیزانمان از بسیج تشکر کنم؛ برنامه ریزی های دقیق به منظور تامین نظم و امنیت حداکثری این انتخابات صورت گرفت و شاهد انتخاباتی امن و باشکوه بودیم.

سردار اشتری با اشاره به هماهنگی کامل نیروی انتظامی با بسیج وسپاه یادآور شد: امنیت بیش از ۷۰ هزار صندوق اخذ رای و بیش از ۶۹ هزار شعب را تامین کردیم؛ ۳۰۰ هزار نفر از همکارانم پای صندوق های رای و در شعب اخذ رای حضور فعالی داشته و ۳۰۰ هزار نفر از دیگر همکارانم مسئول تامین امنیت شهرها، محلات و … بودند و ماموریت خطیر خود را به نحو شایسته ای انجام دادند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تهیه اطلس امنیت انتخابات یادآور شد: پیش بینی های لازم در خصوص چگونگی تامین نظم و امنیت انتخابات صورت گرفته بود و ما بر مبنای اشراف و تسلط انتخاباتی و قدرت پیش بینی، ماموریت خود را به خوبی به سرانجام رساندیم و در واقع شاهد یک انتخابات امن بودیم.

وی افزود: همکارانم تا ۲ بامداد روز جاری پای صندوق های رای بودند و در واقع این ماموریت تا پایان شمارش آرا و انتقال صندوق های اخذ رای به فرمانداری ها و مراکز از پیش تعیین شده ادامه داشته است و همچنان آمادگی خودمان را حفظ کرده ایم.

سردار اشتری با بیان اینکه هیچ گونه مشکل امنیتی نداشته ایم، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم عزیز بوده و جا دارد از همکاری خوب مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی قدردانی کنم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به تلاش شبانه روزی آحاد فرماندهان و نیروهای پلیس به واسطه تامین نظم و امنیت انتخابات عنوان کرد: جا دارد از همکاران عزیزم به واسطه زحمات و تلاش های شبانه روزی قدردانی کنم؛ انصافا همکارانم از ماه ها قبل خود را برای برگزاری این ماموریت خطیر آماده کرده و پای کار بودند.

وی گفت: همچنین از خانواده های همکارانم و اصحاب ر سانه به ویژه رسانه ملی که انعکاس دهنده تلاش های ایثارگونه نیروهای پلیس در سراسر کشور بودند نیز قدردانی می کنم.  این حضور پرشور و حماسی مردم باردیگر دشمنان را مایوس کرده و قطعا خیرات و برکات بسیاری برای کشور و مردم دارد.

علیرضا رییسی روز شنبه و پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، افزود: مردم برای شرکت در انتخابات و همچنین طی ۱۶ ماه اخیر پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا به خوبی رعایت کردند و این جای تشکر دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.