stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 374880
  • 29 خرداد 1400 - 14:59
2
رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد:

مشارکت ۴۵.۶۲ درصدی مردم همدان در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت ۴۵.۶۲ درصدی مردم همدان در انتخابات ریاست جمهوری
همدان- رئیس ستاد انتخابات استان همدان از مشارکت 45.62 درصدی مردم همدان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در کمیته اطلاع رسانی ستا انتخابات استان همدان با بیان اینکه همدان سرافراز مانند همیشه و مثل همه نقاط اسلامی حماسه آفرید، عنوان کرد: مردم با این حضور پرشور در انتخابات، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار خود افزودند.

وی با بیان این موضوع خطاب به مردم استان همدان گفت: اقدام مردم مانند همیشه به موقع بود و همدان عزیز در کشور سربلند شد، مردم همدان به راستی کارتان مثل همیشه عالی بود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان ادامه داد: با بسترسازی مناسبی که در استان صورت گرفت، شاهد انتخاباتی امن، سالم و قانونمند و کارآمد بودیم و بسترها مهیّا و مردم هم نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشتند.

آزادبخت در خصوص آمارهای انتخاباتی نیز تصریح کرد: از یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ واجد رای در استان همدان، بالغ بر ۶۵۰ هزار و ۴۲۰ نفر در انتخابات مربوط به ریاست جمهوری شرکت کردند که معادل ۴۵.۶۲ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: در ۳۲ شهر استان همدان انتخابات شورای اسلامی شهر و در ۹۱۰ روستا انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار و اعضای آن مشخص شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان ادامه داد: در انتخابات میان‌دوره‌ای بهار و کبودراهنگ نیز آقای فتح الله توسلی به عنوان نماینده منتخب دو حوزه از سوی مردم انتخاب شدند.

آزادبخت در پایان این جلسه با اشاره به اینکه جزییات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را فرمانداران اعلام می‌کنند، تصریح کرد: نقش ویژه و بی‌بدیل را در این رویداد سیاسی مردم داشتند که به سبب حضور بسیار مردم انتخابات نیز تا ساعت ۲ بامداد تمدید و آرای مردمی اخذ شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.