stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 374875
  • 29 خرداد 1400 - 14:29
1

پایان جولان اوباش سابقه دار و دستگیری عامل قتل نوجوان ۱۴ساله در کرمان

پایان جولان اوباش سابقه دار و دستگیری عامل قتل نوجوان ۱۴ساله در کرمان

کرمان – – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و مخل امنیت جامعه و دستگیری عامل قتل نوجوان ۱۴ساله در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی و گشت کلانتری این فرماندهی خبر داد .

قلم | qalamna.ir :

کرمان – – فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و مخل امنیت جامعه و دستگیری عامل قتل نوجوان ۱۴ساله در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی و گشت کلانتری این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ مهدی پورامینایی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی شکایت مردمی مبنی بر آزار و اذیت یکی از شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و پخش فیلم این حادثه در فضای مجازی به جهت قدرت نمایی، بلافاصله دستگیری متهم در دستور کار پلیس کرمان قرار گرفت.  

وی بیان داشت: در همین راستا ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مشخصاتی از این متهم به دست آورند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه با بیان اینکه متهم سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری، اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت را در پرونده خود دارد، بیان کرد: نامبرده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پورامینایی خاطرنشان کرد: جامعه جولانگاه ارازل و اوباش نخواهد بود و پلیس کرمان به هیچ وجه اجازه ایجاد ناامنی را به افراد شرور و خلافکار نخواهد داد و مطابق قانون با قاطعیت، هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد خواهد کرد.

عامل قتل نوجوان ۱۴ ساله حین فرار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان همچنین  از دستگیری عامل نزاع و قتل یک نوجوان ۱۴ ساله در حین فرار در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ پورامینایی  افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در پارک ریاضیات کرمان، بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۱ در محل حاضر شدند که در بررسی اولیه مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله در این درگیری اقدام به مجروح کردن یک نوجوان ۱۴ ساله با چاقو کرده و از محل متواری شده است. 

وی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند عامل اصلی این نزاع را حین فرار دستگیر کنند، بیان کرد: متاسفانه این نوجوان صبح روز بعد به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به بررسی علل وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار و صلابت در مقابل افراد قانون شکن و مخلان امنیت جامعه ایستاده است و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد کرد و از شهروندان گرامی درخواست داریم با افزایش سعه صدر در چنین مواقعی و دعوت افراد به آرامش، از وقوع درگیری و اخلال در نظم عمومی و بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.