stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 374871
  • 27 خرداد 1400 - 14:35
0

جلسه شهردار اهواز با مدیران دفاتر تسهیلگری مناطق کم برخوردار برگزار شد

جلسه شهردار اهواز با مدیران دفاتر تسهیلگری مناطق کم برخوردار برگزار شد
خوزستان - نوشادی سه عامل توسعه شهر را بکارگیری تیم مدیریتی متخصص، جذب سرمایه گذار و هم افزایی صنایع و دستگاههای استان با شهرداری دانست و ادامه داد: اگر این سه امر در شهر اهواز تحقق پیدا کند، تا ۶ الی ۷سال دیگر می توان امیدوار بود که اهواز به شاخصهای استاندارد نزدیک می شود.
قلم | qalamna.ir :

شهردار اهواز در جلسه با مدیران دفاتر تسهیلگری در مناطق کم برخوردار در شهر اهواز با اشاره به معضلات شهر گفت: اگرچه اهواز از مشکلات زیادی رنج می برد اما تمام این مشکلات یک راه حل دارد و آن هم، هم افزایی همه دستگاهها و صنایع با شهرداری جهت رفع مشکلات شهر است.

وی یکی دیگر از نیازهای شهر را جذب سرمایه گذار عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه گذار سبب اشتغالزایی و توسعه شهر و رونق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهر می شود.

نوشادی سه عامل توسعه شهر را بکارگیری تیم مدیریتی متخصص، جذب سرمایه گذار و هم افزایی صنایع و دستگاههای استان با شهرداری دانست و ادامه داد: اگر این سه امر در شهر اهواز تحقق پیدا کند، تا ۶ الی ۷سال دیگر می توان امیدوار بود که اهواز به شاخصهای استاندارد نزدیک می شود.

نوشادی با اشاره به اقدامات انجام شده جهت کار در مناطق کم برخوردار افزود: اولویت نیازمندی هر محله را بررسی کرده و طبق آن اولویتها پیش خواهیم رفت.

وی خطاب به مدیران دفاتر تسهیلگری گفت: هر موضوع و معضلی که مشاهده می کنید، گزارش دهید.

این مقام مسئول تشریح کرد: سعی ما براین است تا پیش از فصل بارندگی مشکل ۱۳۹ نقطه شهر را از نظر آبگرفتگی برطرف کنیم ودر حال رفع مشکلات کوی الهادی نیز هستیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر رسیدگی به مناطق کم برخوردار در حال رسیدگی به سایر چالش های شهر نیز هستیم از جمله اینکه در حال احیای مسیرهای ساحلی و پارکهای اطراف آنها در مناطق یک و چهار هستیم.

شهردار اهواز در پایان به مسئله فرهنگ سازی و آموزش شهروندی تاکید کرد و گفت: باید در مناطق کم برخوردار در خصوص مواردی مانند بیرون گذاشتن زباله راس ساعت اعلام شده و یا رعایت نظافت و بهداشت شهر فرهنگ سازی شود.

گفتنی است در این جلسه مدیران دفاتر تسهیلگری مشکلات محلات حوزه کاری خود را مطرح کردند و شهردار اهواز با مدیران مناطق طی ارتباط مستقیم دستور رفع مشکلات و معضلات مطرح شده را صادر کرد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.