stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 374796
  • 29 خرداد 1400 - 12:49
1

معیشت مردم بحث اول دولت سیزدهم باشد

قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:بهزاد رحیمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده نباید کلی گویی کند، باید یک بسته اقتصادی مشخص داشته باشد و آن را به صورت دقیق دنبال کند.بهزاد رحیمی درباره اولویت های اقتصادی دولت سیزدهم، گفت: بحث اول معیشت است که حل مشکل معیشتی مردم هم به یکسری از آیتم ها گره خورده است. دولت باید از ظرفیت های بودجه ۱۴۰۰ برای بهبود وضع معیشتی مردم استفاده کند و از سوی دیگر باید رونق کسب و کار و تولید را دنبال کند.
 

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت کسب و کارهای ما کاملا با رکود و بحران روبرو شده است و اگر رونق کسب و کار انجام شود، باعث افزایش تولید و عرضه کالا خواهد شد. از سوی دیگر اشتغال هم افزایش می یابد.نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به فکر معیشت و رونق و کسب و کار تولید هم باشیم و اینها مانند یک زنجیره به هم مرتبط هستند و در معیشت مردم اثر می گذرانند. در کنار این، باید از بانک ها هم برای رونق فضای کسب و کار استفاده کرد و کمک گرفت و موانع کسب و کار را از بین برد چرا که تولیدکنندگان مشکلات زیادی به جهت این مسئله دارند.

رحیمی تاکید کرد: اگر دولت آینده این اقدامات را در دستور کار خود قرار دهد، می تواند در یک بازه زمانی کوتاه کشور را به نتایج مثبتی در عرصه اقتصادی برساند.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور آینده نباید کلی گویی کند، باید یک بسته اقتصادی مشخص داشته باشد و آن را به صورت دقیق دنبال کند. باید اقدام عملی در این زمینه انجام شود.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.