stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 374753
  • 29 خرداد 1400 - 11:04
2
استاندار هرمزگان :

حماسه‌ای ماندگار و به یاد ماندنی در تاریخ پرافتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید

حماسه‌ای ماندگار و به یاد ماندنی در تاریخ پرافتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید
هرمزگان -استاندار هرمزگان با صدور پیامی، از حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم شریف استان هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هیأت‌های اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات استان، شهرستان‌ها و بخش ها، تشکر و قدردانی کرد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور باشکوه و مشارکت گسترده و حداکثری مردم شریف، مؤمن و ولایتمدار استان هرمزگان همگام با دیگر هموطنان در سراسر ایران اسلامی، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه‌ای ماندگار و به یاد ماندنی و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساند.

هرمزگانی های دلاور و دریادل بار دیگر ثابت کردند که با بصیرت انقلابی، در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیشگام هستند و همچنان با صلابت در مسیر آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای بزرگوار و تحقق منویات مقام معظم رهبری، گام بر می دارند.

این حضور و مشارکت حداکثری مردم هرمزگان و ملت ایران در انتخابات، بار دیگر مایه عزت، سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران شد.

مردم با حضور گسترده در انتخابات، به خوبی در تعیین سرنوشت کشور، نقش خود را ایفا نمودند و قطعا این مشارکت چشمگیر، زمینه ساز تحولات و پیشرفت های بیشتر کشورمان می‌شود.

اینجانب از حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم شریف استان هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هیأت‌های اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات استان، شهرستان‌ها ، بخش ها و روستاها از صمیم قلب، تشکر و قدردانی می نمایم و شکرگزار این نعمت بزرگ و عنایت ویژه خداوند متعال به ملت ایران اسلامی هستم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.