stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374747
  • 29 خرداد 1400 - 10:57
0
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان :

۵ پایگاه اوقات فراغت تابستان میزبان دانش آموزان هرمزگانی/ فعالیتهای طرح اوقات فراغت در بستر فضای شاد

۵ پایگاه اوقات فراغت تابستان میزبان دانش آموزان هرمزگانی/ فعالیتهای طرح اوقات فراغت در بستر فضای شاد
هرمزگان -معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری در استان، 625 پایگاه با بیش از یک هزار و 890 پرسنل اداری و آموزشی، فرآیند دانش آموزان علاقه مند را برعهده خواهند داشت.
قلم | qalamna.ir :

احمد مهرانی با بیان اینکه فرآیند اجرایی طرح اوقات فراغت تابستان با تعین پایگاه ها از اول خردادماه ۱۴۰۰در بستر سامانه همگام آغاز گردیده است، اظهار داشت: در تابستان سال جاری آمادگی آموزش بیش از ۱۱۹ هزار و ۴۰۰ دانش آموز علاقمند مهیا شده است.

وی افزود: تعداد ۶۲۵ پایگاه با بیش از یک هزار و ۸۹۰ پرسنل اداری و آموزشی میزبان دانش آموزان هرمزگانی در تابستان سال جاری هستند که از ۱۵ خرداد لغایت دهه اول تیر ماه سال جاری، ثبت نام دانش آموزان در سامانه هنگام در حال انجام است.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ، افتتاحیه طرح اوقات فراغت بصورت هماهنگ کشوری در ۵ تیرماه سال جاری برگزار و کلاس ها تا پایان مرداد ماه ادامه خواهند داشت.

مهرانی بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز کرونایی در استان، تمامی فعالیتهای طرح اوقات فراغت همچون تابستان گذشته در بستر فضای شاد برگزار می شود و دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این طرح می توانند با مراجعه به سامانه شاد هر مدرسه نسبت به ثبت نام و شرکت در کلاسها اقدام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: فعالیتهای اوقات فراغت در تابستان سال جاری بر ۵ محور؛ ۱- مهارتهای ارتباطی ، معرفتی، هویتی و بصیرتی،۲- مهارتهای حرفه ای، ۳-مهارتهای فرهنگی هنری، ۴-مهارتهای اقتصادی و اشتغال زایی و ۵-مهارتهای ورزشی و سلامت متمرکز خواهد بود.

مهرانی، ایجاد فرصت آموزش مهارت های فردی و اجتماعی، ترویج فرهنگ استفاده مناسب از فضای مجازی در بین دانش آموزان، استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی در اوقات فراغت با استفاده از فضای مجازی و تقویت روحیه دانش آموزان در شرایط قرنطینه خانگی از ضرورت های برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان برشمرد.

وی خاطر نشان ساخت: در تابستان سال گذشته  ۱۱۵ هزار و ۵۵۳ دانش آموز هرمزگانی در ۶۰۵ پایگاه تابستانه، اوقات فراغت خود را به آموزش مهارتهای مورد علاقه خود و زیر نظر مربیان توانمند استان گذراندند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.