stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 374744
  • 29 خرداد 1400 - 10:53
3
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان:

مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونا برای مشاغل آسیب دیده از کرونا تمدید شد

مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونا برای مشاغل آسیب دیده از کرونا تمدید شد
هرمزگان - مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات کرونایی در حوزه های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد.
قلم | qalamna.ir :

هادی ابراهیمی با اشاره به ابلاغیه هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا با عنوان تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا که به بانک های عامل ارسال شده است، افزود: بانکها و موسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی از جمله تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه امسال هستند.

وی اظهار داشت: برخی از مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از جمله مهدکودک ها، تالارها، پارک های آبی و شهربازی ها که پیش از این مشمول برخورداری از تسهیلات کرونایی نبودند مشمول برخورداری از تسهیلات می شوند.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه های بخش های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریورماه سال جاری امهال می شود.

وی حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت ها را از جمله حمایت های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.