stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 374678
  • 28 خرداد 1400 - 18:20
0

استاندار خراسان رضوی رای خود را به صندوق انداخت

استاندار خراسان رضوی رای خود را به صندوق انداخت
خراسان رضوی- محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی پس از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر، در بست شهید نواب صفوی از یک شعبه دیدن کرده و رأی خود را در صحن کوثر داخل صندوق انداخت.
قلم | qalamna.ir :

محمدصادق معتمدیان پس از بازدید از شعب اخذ رأی در حاشیه شهر و اقامه نماز جمعه در حرم مطهر امام رضا(ع)، تصمیم به رأی دهی در جوار مضجع شریف حضرت رضا(ع) کرد.

استاندار خراسان رضوی از ۱۲ شعبه موجود در حرم مطهر، صندوق های صحن کوثر را برای انداختن رای خود پس از بازدید از شعبه بست شهید نواب صفوی  انتخاب کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه از ساعات اولیه رای‌گیری در استان ما مردم عزیز استقبال خوبیداشتند و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند.

معتمدیان انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: انتخابات مظهر اراده و اقتدار ملی است و مردم با انداختن ارای خودشان در صندوق‌های رای، در تامین امنیت ملی، اقتدار و سرنوشت کشور نقش افرینی کردند از این جهت صمیمانه از انها که همت کردند تقدیر می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما هم در بحث جانمایی‌ها تلاش کردیم که محیط‌هایی انتخاب شودکه امکان تهویه هوا باشد و براساس نظارت های میدانی که توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته شعب اخذ رای مناسبی تعیین شدند، گزارش های اولیه حاکی از این است که پروتکل‌ها هم توسط رای‌دهندگان و هم اعضای شعب رعایت شده است.

وی با بیان اینکه یک روز قبل از انتخابات، شعب ضدعفونی شده‌اند بر رعایت فواصل اجتماعی تاکید کرد و گفت: استقبال خوبی از ناحیه مردم و اعضای اجرایی صورت گرفته است.

طبق گفته معتمدیان، بیش از صد هزار نفر در استان مسئولیت اجرا و نظارت بر انتخابات را برعهده دارند.

گفتنی است؛ در این بازدید رای دهندگان نسبت به کمبود شعب اخذ رای و معطلی رای دهندگان به استاندار خراسان رضوی انتقاد کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.