stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 374590
  • 28 خرداد 1400 - 13:15
1

فرماندار اصفهان: ۲۶ صندوق سیار در شهرستان اصفهان فعال است

فرماندار اصفهان: ۲۶ صندوق سیار در شهرستان اصفهان فعال است
اصفهان_ فرماندار اصفهان گفت: ۲۶ صندوق سیار اخذ رأی در شهرستان اصفهان برای دریافت آرای افرادی که امکان حضور در شعب را ندارند پیش بینی شده است.
قلم | qalamna.ir :

فرماندار اصفهان گفت: ۲۶ صندوق سیار اخذ رأی در شهرستان اصفهان برای دریافت آرای افرادی که امکان حضور در شعب را ندارند پیش بینی شده است.

حسین سیستانی امروز(جمعه_۲۸ خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی شعب سیار برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا در استان اصفهان اظهار کرد: این صندوق‌ها برای افرادی که امکان حضور در شعب اخذ رأی و ترک محل خدمت خود را ندارند مانند بیمارستان ها و آتش نشانی ها فعال شده است.

وی گفت: خانواده‌های دارای بیمار درخواست خود برای صندوق سیار را به فرمانداری اعلام کنند.

به گرارش فرماندار اصفهان با بیان اینکه این برای بیماران مبتلا به کرونا که در خانه حضور دارند و افراد دیگر باید خانواده آنها به فرمانداری اعلام نیاز کنند، ادامه داد: چنانچه پس از بررسی شرایط امکان اعزام صندوق وجود داشته باشد، این امر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روند رای گیری به واسطه صندوق‌های سیار برای انتخابات شورای شهر تمام الکترونیک و ریاست جمهوری نیمه الکترونیک است، افزود: یک هزار و ۱۱۴ شعبه اخذ رای ثابت الکترونیک نیز در شهرستان اصفهان فعال است.

سیستانی با اشاره به اینکه در ساعت اولیه اخذ رای در برخی شعب شاهد اختلال در روند رأی گیری الکترونیکی بودیم، ادامه داد: این در حالی است که در روز گذشته همه این دستگاه‌ها عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: در حال حاضر همه مشکلات برطرف شده است و در زمینه اخذ رأی با مشکلی مواجه نیستیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.