stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 374552
  • 28 خرداد 1400 - 12:25
1
مدیر دفتر دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان:

کشور به غیرتمندی مسؤولان نیاز دارد/ یک دل و یکصدا ۲۸ خرداد را به یادماندنی می‌کنیم

کشور به غیرتمندی مسؤولان نیاز دارد/ یک دل و یکصدا ۲۸ خرداد را به یادماندنی می‌کنیم
هرمزگان-مدیردفتر دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان گفت: یکدل و یک صدا در 28 خرداد،در سراسر ایران اسلامی حماسه باشکوهی خلق خواهد شد که دشمن را زمین‌گیر می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

پرویز سالاری در جمع اعضای نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان اظهار کرد: در کمتر دوره‌ای از انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان شاهد این حجم از تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم بوده‌ایم.

وی با بیان این که هدف اصلی دشمن از دلسرد کردن مردم و عدم حضور آنان در پای صندوق‌های رای، کاستن از اقتدار ملی کشورمان برای باج‌خواهی‌های آینده است، افزود: ملتی که با هم منسجم و متحد باشد و این اتحاد و انسجام را در صحنه واقعی نیز از خود بروز دهد، هرگز اسیر زیاده‌خواهی دشمن نخواهد شد.

رییس دفتر دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان تصریح کرد: رمز حفظ امنیت و یکپارچگی کشور، حضور باشکوه مردم در صحنه است و انتخابات صحنه اثبات کمی این حضور در صحنه است که ما مشابه آن را در مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید سلیمانی نیز شاهد بودیم.

سالاری ادامه داد: نگاه همه شهدا و امام راحل به رای ۲۸ خرداد ما است تا تمام تبلیغات منفی دشمنان نقش بر آب شده و عزت ملی ما به نمایش درآید و بی شک انتخاب مردم، روزهای خوب و پرامیدی را در آینده این سرزمین رقم خواهد زد.

وی همچنین گفت: مسؤولان دولت آینده باید با غیرتمندی، مشکلات مردم را مشکلات خودشان بدانند و همه توان خود را معطوف به استفاده از ظرفیت‌های کشور برای رفع این مشکلات کنند تا ایران نسبت به کشورهای پیرامونی خود دچار عقب ماندگی نشود و ملت پرافتخار ایران یک دل و یک صدا به سوی رشد و پیشرفت به حرکت درآیند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.