stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 374526
  • 28 خرداد 1400 - 12:32
0
استاندار همدان:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ارتقای امنیت ملی می شود

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ارتقای امنیت ملی می شود
همدان- استاندار همدان با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری باعث بالا رفتن امنیت ملی می شود، خاطرنشان کرد: در بیمارستان های غیرکرونایی، پادگان ها و غیره صندوق های سیار در نظر گرفته شده؛ هم چنین، برای بیماران کرونایی نیز با مکانیزم های خاصی برای اخذ رای در نظر گرفته شده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، سیدسعید شاهرخی در جمع کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان نیز مطرح کرد: در نظام جمهوری اسلامی با توجه به اصول قانون اساسی که نشات گرفته از روح بلند نظام جمهوری اسلامی و در تداوم آن در ادامه مسیر با هدایت های مقام معظم رهبری است.

وی با تاکید بر اینکه رای و حضور مردم در انتخابات یک رای واقعی و اثربخش است، اظهار کرد: این، مردم هستند که با حضور در پای صندوق های رای، مسیر حرکت کشور را در جهت اعتلای آرمان های انقلاب شکوهنمند تعیین می کنند.

استاندار همدان با بیان این موضوع تصریح کرد: این، مردم هستند که با حضور خودشان در پای صندوق های رای و انتخاب نخبگانشان در واگذاری مسئولیت ها برای انجام وظایف نقش آفرینی می کنند.

شاهرخی ادامه داد: امروز با رای مردم، مستقیم و غیرمستقیم ارکانی که اداره امور کشور را دارند در قوای مختلف انتخاب می شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شاهد بودیم و مفتخر هستیم که با رای خبرگان مردم به نیکی بالاترین شخصیت نظام، رهبری معظم انقلاب انتخاب شد، تصریح کرد: بدین سان رای مردم در تمامی شئونات زندگی تاثیرگذار است، بدین سان مردم بایستی از این فرصت استفاده کنند.

 هر چه حضور و مشارکت حداکثری باشد، انتخاب اصلح بیشتر محقق می شود

شاهرخی با تصریح بر اینکه هر چه حضور و مشارکت حداکثری باشد، انتخاب اصلح بیشتر محقق می شود، خاطرنشان کرد: این موضوع، موجب خواهد شد که شتاب توسعه و پیشرفت در کشور بیشتر شود، مسیر با سرعت بیشتری پیش رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این انتخابات و حضور مشارکتی مردم موجب اقتدار نظام است و موجب قدرت منتخبین است که توسط مردم با رای بالا انتخاب می شود، پشتوانه ای برای انجام امور مشارکت حداکثری است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری باعث بالا رفتن امنیت ملی می شود، خاطرنشان کرد: در بیمارستان های غیرکرونایی، پادگان ها و غیره صندوق های سیار در نظر گرفته شده؛ هم چنین، برای بیماران کرونایی نیز با مکانیزم های خاصی برای اخذ رای در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان در بخش پایانی این صحبت ها با تصریح بر اینکه انتخابات در استان همدان در امنیت و آرامش کامل، قانونمند و بهداشتی در حال انجام است، گفت: تمامی تمهیدات بهداشتی و پروتکل ها در شعب اخذ رای رعایت شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.