stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374461
  • 27 خرداد 1400 - 13:24
0
رئیس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد؛

اختصاص شعبه سیار اخذ رأی مختص بیماران کرونایی در شاهین شهر

اختصاص شعبه سیار اخذ رأی مختص بیماران کرونایی در شاهین شهر
اصفهان_ رئیس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شاهین شهر و میمه، از اختصاص شعبه سیار اخذ رأی مختص بیماران کرونایی، در مرکز این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ شاهین شهر و میمه، از اختصاص شعبه سیار اخذ رأی مختص بیماران کرونایی، در مرکز این شهرستان خبر داد.

اسفندیار تاجمیری در گفت و گو با ایسنا با تأکید بر لزوم مشارکت پرشکوه آحاد مردم در انتخابات و تجدید میثاق با آرمان‌ها انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه به شیوع همه‌گیری کرونا و ابتلای شهروندان به این بیماری، در راستای جلوگیری و کاهش روند چرخه انتقال آن، تمهیدات برای اختصاص یک شعبه اخذ رأی سیار به بیماران کرونایی اندیشیده‌شده‌ است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه شعبه اخذ رأی از بیماران کرونایی مختص مرکز شهرستان (شاهین‌شهر) است، افزود: نیروهای فعال در این شعبه آشنا به اصول بهداشتی و مراقبتی مقابله با کرونا بوده و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برای گرفتن رأی افراد متقاضی مبتلا به ویروس کووید ۱۹ اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: افراد مبتلا به کرونا در شاهین‌شهر می‌توانند با شماره تلفن ۴۵۲۵۰۰۴۹ ۰۳۱ (شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه) در راستای هماهنگی و درخواست اعزام شعبه اخذ رأی سیار ویژه بیماران کرونا تماس بگیرند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.