stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 374456
  • 28 خرداد 1400 - 0:46
0
حجت الله زارع‌زاده:کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز

مردم، اهواز را برای زندگی می‌خواهند/ثبات و عدم تزلزل در مدیریت کلانِ شهری، مطالبه به‌ حق شهروندی!

مردم، اهواز را برای زندگی می‌خواهند/ثبات و عدم تزلزل در مدیریت کلانِ شهری، مطالبه به‌ حق شهروندی!
شورای شهر به عنوان نماد و مظهر مدنیت و صیانت از حقوق شهروندی، شعاری که پس از گذشت پنج دوره از عملکرد شوراها علی‌رغم تمام کوشش‌ها و فراز و نشیب‌ها در طول این سال‌ها در عمل نتوانسته است رضایت نسبی مردم را جلب نماید و پاسخگوی نیازها و مطالبات مردمی، آنچنانکه باید، باشد.
قلم | qalamna.ir :

اهواز شهری صنعتی با ثروت لایزال الهی ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که اگر این ظرفیت‌ها به درستی به‌کار گرفته شوند، می‌تواند یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین شهرهای ایران و برای مردمان کلانشهر خواستنی و قابل سکونت باشد. اهواز را دریابیم!

در یک نگاه عام و حتی سطحی نمی‌توان انتظار داشت در شهر پر از مشکلی همچون اهواز با تغییر پیوسته مدیران خرد و کلان شهری و استمرار عدم ثبات مدیران امور شهری، شاهد تحقق و به سر انجام رسیدن برنامه های توسعه شهری و برآورده نمودن انتظارات حداقلی مردم بود . و نتیجه این همه بی ثباتی مدیریتی در اداره امور شهر در عمل رخ می نماید . که از جمله آنها طولانی شدن فرایند اجرای پروژه های ، نیمه کاره رها شدن برخی پروژه ها و تفاوت در زاویه دید و نگاه مدیر جدید نسبت به مدیر قبلی جهت گیری برنامه های توسعه شهری را دچار تغییر و دگرگونی می کند . و از طرفی تغییرات پی درپی مدیران شهری امکان پاسخگویی و ارائه گزارش به مردم را سلب نموده است. مطالبه ای که طی این سالها هرگز شاهد آن نبویم که یک مدیر شهری پس از پایان یک دوره حداقل چهار ساله بر امور شهر ، در برابر مردم و مشکلات شهر پاسخگو باشد.‌

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : قلمنا خوزستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.