stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374446
  • 27 خرداد 1400 - 21:03
0

اولین برد اوکراین در یورو ۲۰۲۰

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: اوکراین در دومین دیدارش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ مقدونیه را شکست داد.

 اوکراین و مقدونیه در هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود اوکراین به پایان رسید. با این نتیجه اوکراین سه امتیازی شد و در همان رده سوم گروه C باقی ماند. مقدونیه هم بدون امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.
دو تیم در این دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های متعددی رو دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند اما اوکراین به هدایت شوچنکو هوشیارانه‌تر عمل کرد و توانست برنده بازی باشند.
اوکراین در نیمه نخست توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت و در دقیقه ۲۹ روی کرنر تمرین شده زیبایی توسط یارمولنکو به گل نخست رسید. در این صحنه کاراکائف پاس پشت پای زیبایی از تیر یک به تیر دو فرستاد و یارمولنکو به راحتی دروازه را باز کرد.
در ادامه یارمولنکو در دقیقه ۳۴ سازنده گل بود و پاس عالی او، یارمچوک را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مقدونیه قرار داد که او به خوبی دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد و نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک تمام شد.
در نیمه دوم مقدونیه تلاش زیادی کرد که بازی را برگرداند اما تنها یکی از گل‌ها را جواب داد. آن‌ها در دقیقه ۵۷ صاحب ضربه پنالتی شدند که ابتدا دروازه‌بان اوکراین توپ را مهار کرد اما آلیوسکی توپ بازگشتی را به گل تبدیل کرد.
در ادامه دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که از آن استفاده نکردند تا بازی با نتیجه ۲ بر یک تمام شد. مالینوفسکی در دقیقه ۸۴ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.