stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374396
  • 27 خرداد 1400 - 17:48
0
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان خبر داد:

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان حق بیمه تأمین اجتماعی برای مددجویان همدانی

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان حق بیمه تأمین اجتماعی برای مددجویان همدانی
همدان- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی در سال گذشته برای ۴۵۶۵ مددجوی تحت حمایت واریز شده است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان و به نقل از سایت اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی بحیرایی با بیان این موضوع که هدف کلی از پرداخت حق بیمه مددجویان تضمین آینده آن‌ها، دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی، خودکفا شدن و خارج شدن از چرخه حمایتی امداد است، گفت: ۹ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی در سال گذشته برای ۴۵۶۵ مددجوی تحت حمایت واریز شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۴۹۹ زن سرپرست خانوار دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: برای ۲۰۶۶ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان ادامه داد: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت بیمه و داشتن سن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته می‌شوند.

این مسئول، تعداد بیمه‌شدگان عشایر روستایی را ۹۹۱ نفر و تعداد بازنشسته، مستمری‌بگیر و خودکفا شده‌ها در سال گذشته را ۵۳۹ نفر اعلام کرد و ادامه داد: مددجویان این نهاد پس از بازنشستگی از مستمری و دفترچه بیمه درمانی بهره‌مند می‌شوند.

بحیرایی در پایان با اشاره به تحت حمایت بودن ۳۰ هزار خانوار سالمند، گفت: در طول سال به این عزیزان سایر خدمات حمایتی، سبد غذایی، سبد بهداشتی، آموزش‌های مختلف درزمینهٔ تغذیه و بهداشت، خدمات درمانی و انجام معاینات اولیه پزشکی مانند آزمودن فشارخون و قند خون نیز ارائه می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.