stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 374374
  • 27 خرداد 1400 - 14:54
2
معاون بازرسی سازمان صمت فارس:

کشف انبار احتکار مواد غذایی در شیراز

کشف انبار احتکار مواد غذایی در شیراز
فارس_ کالا‌های موجود در انبار احتکار مواد غذیی شامل ۳۵ تن برنج، ۲ تن شکر و حدود ۲۰۰ کارتن روغن نباتی در سایز‌های مختلف است.
قلم | qalamna.ir :

معاون بازرسی سازمان صمت فارس گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی مبنی بر احتکار مواد غذایی در انباری در شهرک شهید دستغیب شیراز، بازرسان این سازمان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در محل حضور یافته و مقادیر زیادی برنج، شکر و روغن را کشف و ضبط نمودند.
مهدی حسنی از کشف انبار احتکار مواد غذایی در شیراز خبر داد و کفت: ارزش ریالی پرونده تخلف این انبار نزدیک به ۵ میلیارد ریال است.

حسنی ادامه داد: بازرسان با بررسی‌های انجام شده متوجه شدند کدپستی این انبار در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده و هیچ اعلام موجودی توسط صاحب انبار انجام نشده ضمن اینکه صاحب انبار پروانه کسبی نیز از هیچ اتحادیه‌ای ندارد.
معاون بازرسی سازمان صمت فارس خاطرنشان کرد: کالا‌های موجود در انبار که شامل ۳۵ تن برنج، ۲ تن شکر و حدود ۲۰۰ کارتن روغن نباتی در سایز‌های مختلف است، تا زمان تعیین تکلف نهایی و برای توزیع بین مصرف کنندگان، در اختیار رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی شیراز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: پرونده تخلف احتکار این انبار به ارزش بیش از ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
معاون بازرسی سازمان صمت استان فارس از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صمت فارس) اطلاع دهند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.