stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 374348
  • 27 خرداد 1400 - 13:23
0
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی:

کنترل ۳۱ نقطه مربوط به محدودیت های کرونایی در استان

کنترل ۳۱ نقطه مربوط به محدودیت های کرونایی در استان
مرکزی_ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: محدودیتهای ترافیکی که از اول سال مربوط به کرونا انجام شد حداقل ۳۱ نقطه در استان کنترل شد و بالغ بر ۴۵ میلیون دستگاه خودرو که در استان تردد داشتن را کنترل کردیم.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ سید علی حسینی افزود: تعداد خودروهایی که به استان در این مدت ورود کردند ۸۵ هزار و ۶۷۷ مورد خودرو متخلف بوده و تعداد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی بالغ بر ۴ هزار و ۶۶ مورد صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح آزاد سازی خودروهای توقیفی بیان کرد: مالکان و متصرفان خودرو و موتور های توقیفی میتوانند به دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ مراجعه کنند و خودرو و موتور توقیفی خود را تحویل بگیرند.

حسینی با بیان اینکه تمام جرایم خودرو که دو برابر شده به حالت اول برگشته و جرایمی که بیش از مقدار معین است تا یکسال بصورت تقسیط قابلیت پرداخت دارد، گفت: خودروهایی که به دلیل نداشتن بیمه در پارکینگ توقیف بوده اند، تعهدنامه در دفاتر میدهند و تحویل مالک یا متصرفین میشود، در مورد گواهینامه هم همین است فقط او که گواهی نامه ندارد باید با یک فرد گواهینامه دار ماشین خود را تحویل بگیرد و تعهدنامه بدهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: به تمام پلیس ها اطلاع رسانی شده اگر مواردی که مشکل انتظامی هست به جز مشکل قضایی می توانند وسایط نقلیه را ترخیص کنند.

وی ابراز کرد: در استان بالغ بر ۳۰۰۰خودرو در پارکینگ ها است که میتوانند از این طرح استفاده کنند، ضمن اینکه ارایه عوارض شهرداری در این طرح نیست و هزینه ترخیص براساس قوانین سال ۱۳۹۴ انجام میشود.

حسینی یادآور شد: اگر افراد نسبت به پارکینگ دار شکایت دارند می توانند شکایت خود را ارایه دهند تا رسیدگی شود، همچنین از اول وقت اداری تا زمانی که دفاتر فعالیت دارند بصورت متمرکز ترخیص در یک بستر انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ترخیص خودروهای متوقف، خاطرنشان کرد: حدود ۶ یا ۷ هزار دستگاه موتور سیکلت در پارکینگ هستند که مالکان و متصرفان می توانند نسبت به ترخیص آنها نیز اقدام کنند.

هشتگ: , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.