stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 374320
  • 27 خرداد 1400 - 11:24
0
استاندار هرمزگان:

بندر و گمرک گوگسر در شهرستان جاسک طی روزهای آینده فعال می‌شود /رفع موانع و مشکلات واحد ساخت و تعمیر شناور و سازه های دریایی در بندرعباس

بندر و گمرک گوگسر در شهرستان جاسک طی روزهای آینده فعال می‌شود /رفع موانع و مشکلات واحد ساخت و تعمیر شناور و سازه های دریایی در بندرعباس
هرمزگان-استاندار هرمزگان با اشاره به پیگیری فعال شدن بندر و گمرک گوگسر در شهرستان جاسک، گفت: زیرساخت های لازم در این بندر فراهم شده است و با استقرار دستگاه‌های مسئول شامل گمرک، بنادر، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و دریابانی، این بندر و گمرک به سرعت طی روزهای آینده فعال می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات یک واحد ساخت و تعمیر شناور و سازه های دریایی، عنوان کرد: این واحد به دلیل داشتن تعهد ارزی و بسته شدن حساب بانکی، با مشکلاتی مواجه بود که تصمیم گرفته شد تا موانع این واحد رفع و بتواند با باز شدن حساب، معاملات را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مجموعه، واحد فعالی است و بدهی بانکی، مالیات و تامین اجتماعی را پرداخت کرده و اشتغال و تولید خوبی دارد، موانع آن را رفع کردیم تا بتواند فعالیت‌ها را توسعه دهد و همچنین مقرر شد، اقدامات لازم برای صدور مجوز بهره‌برداری بندر این مجموعه به سرعت توسط دستگاه‌های مسئول، انجام شود.

استاندار هرمزگان افزود: اطلاعات دقیق فعالان اقتصادی در هرمزگان که تعهدات ارزی دارند، توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه می‌شود تا در کارگروه اقدام ارزی، مسائل آنها با جدیت بررسی شود تا بتوانند هم تعهدات خود انجام دهند و هم موانع این فعالان رفع شود.

همتی با اشاره به پیگیری فعال شدن بندر و گمرک گوگسر در شهرستان جاسک، تصریح کرد: زیرساخت های لازم در این بندر فراهم شده است و با

استقرار دستگاه‌های مسئول شامل گمرک، بنادر، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و دریابانی، این بندر و گمرک به سرعت طی روزهای آینده فعال می‌شود.

وی گفت: ظرفیت این بندر و گمرک برای توسعه فعالیت های تجاری در شرق هرمزگان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مردم با سهولت به تجارت بپردازند و موجب رونق کسب و کار مردم شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مسائل دو واحد اقامتی و گردشگری در شهرستان‌های جاسک و سیریک و واحد در حال احداث روغن موتور خودرو در بندرعباس نیز بررسی و مقرر شد با جدیت پیگیری صورت گیرد که این زیرساخت‌های خوب ایجاد شود.

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.