stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374312
  • 27 خرداد 1400 - 11:19
0
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:

بیش از یک میلیون هرمزگانی واجد شرایط رای هستند /۳۴ هزار نفر در هرمزگان رای اولی هستند

بیش از یک میلیون هرمزگانی واجد شرایط رای هستند /۳۴ هزار نفر در هرمزگان رای اولی هستند
هرمزگان -رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان خصوص آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در هرمزگان، عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از یک میلیون و ششصد وهفتاد وشش هزار نفر جمعیت استان یک میلیون وصد وهشتاد ونه هزار نفر هرمزگانی واجد شرایط رای هستند.
قلم | qalamna.ir :

علی رئوفی در همین خصوص، افزود: همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، ۳۴ هزار نفر هرمزگانی برای نخستین اقدام به رای دادن خواهند نمود.

وی تصریح کرد: مردم هرمزگان با حضور در ۱۵۵۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رای اقدام به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس ۱۹۸ شعبه به همراه ۶۷۲ صندوق الکترونیکی اخذ رای پیش بینی شده است.

رئوفی خاطر نشان کرد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع ۸۳۱۵ نفر در هرمزگان در بیش از هزار شهر و روستای استان به رقابت خواهند پرداخت.

وی در خصوص تعداد کرسی های انتخابات شورای اسلامی شهرها در هرمزگان، افزود: در هرمزگان، شهر بندرعباس دارای ۱۱ کرسی شورا، میناب دارای هفت کرسی شورا و ۴۳ شهر دیگر استان داری پنج کرسی شورا هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در خصوص تعداد کرسی های انتخابات شورای اسلامی روستاها، تصریح کرد: در هرمزگان ۱۱۷ روستا دارای کرسی پنج نفره شورا و مابقی روستاها دارای کرسی سه نفره شورا هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، در خصوص اخذ رای از بیماران کرونایی، عنوان کرد: با هماهنگی های که از سوی ستاد انتخابات استان با فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی استان بعمل آمده است تمهیدات لازم برای اخذ رای از بیماران کرونایی اتخاذ شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.