stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374309
  • 27 خرداد 1400 - 11:15
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

ایثارگران در همه عرصه‌ها تکلیف دینی خود را به شایستگی انجام داده‌اند

ایثارگران در همه عرصه‌ها تکلیف دینی خود را به شایستگی انجام داده‌اند
هرمزگان-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در همه عرصه‌های مهم، نقش و تکلیف دینی خود را به نحو شایسته انجام داده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

عطا ناوکی در سفر به شهرستان میناب، ضمن دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان «فاطمه رنجبری زاده» و «اسحاق جمشیدی نیا»، از صبر و ایثار این عزیزان قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور و پررنگ ایثارگران در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به عنوان یکی از موثرترین گروه های اجتماعی حائز اهمیت است.
وی ضمن اشاره به انتخابات پیش‌رو، گفت: بی تردید ایثارگران عزیزمان این بار نیز همچون گذشته، به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با شرکت در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه شهدا به انتخاب فردی اصلح، توانمند، انقلابی و ولایت مدار سفارش کرده‌اند، گفت: آزمون بزرگ و سرنوشت‌سازی در پیش داریم که با توکل بر خدای متعال و به عشق رهبر معظم انقلاب و ادای دین به شهیدان عزیز در این آزمون شرکت خواهیم کرد و نقشه‌های دشمنان را خنثی می کنیم.
ناوکی یادگاران هشت سال دفاع مقدس را سرمایه‌ها و پاسداران واقعی انقلاب و نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در همه عرصه‌های مهم، نقش و تکلیف دینی خود را به نحو شایسته انجام داده‌اند، لیکن آنان برای ما یک الگوی ارزشمند هستند.
گفتنی است؛ در این دیدارها حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب، امین تاجیک رئیس حراست بنیاد هرمزگان و حجت‌الاسلام عبدالرسول قدوسی رئیس بنیاد میناب نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.