stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 374284
  • 27 خرداد 1400 - 10:16
0
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: :

اینفوگرافی برنامه های بورسی سردار اقتصادی ، دکتر محسن رضایی

اینفوگرافی برنامه های بورسی سردار اقتصادی ، دکتر محسن رضایی
«محسن رضایی» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه من دو برنامه برای احیای بازار بورس دارم، گفت: تشکیل صندوق جبران زیان‌های مالباختگان و ارتباط دادن تولید به بورس، دو برنامه من است.
قلم | qalamna.ir :

دکترمحسن رضایی میرقائد درخصوص برنامه‌های دولت اقدام و تحول در خصوص بازار سرمایه، افزود: ما بازار بورس و سرمایه را به تولید و سرمایه‌گذاری واقعی وصل می‌کنیم و منابع عظیمی که از دست مردم جمع می‌شود به سمت سفته بازی و دلالی نمی‌رود بلکه به سمت تولید، هدایت خواهد شد.

وی گفت: با ورود سرمایه مردم به تولید، چون بازخورد آن واقعی و حقیقی است، ارزش سهام آنها، این بار بطور واقعی و نه بصورت حبابی، رشد می‌کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ افزود: در دولت ما بورس احیا و تقویت می‌شود و از طرف دیگر بازار بورس و سهام را بیمه خواهیم کرد و با تشکیل صندوق جبران زیان مالباختگان، ضرر و زیان مالباختگان بورس را جبران خواهیم کرد.

رضایی همچنین با بیان اینکه ارزش سهام ۹۰ درصد سهامداران بورس و دارندگان کد بورسی، زیر ۵۰ میلیون تومان است، گفت: سهامداران خرد، تاکنون نقشی در تصمیم‌گیری‌های اساسی سازمان و بورس اوراق بهادار نداشته‌اند که در دولت ما، با تشکیل کانون سهامداران خرد، نمایندگان این سهامداران در تصمیم‌گیری‌های اساسی بورس نقش خواهند داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار کروه رسانه ای قلمنا خوزستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.