stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 374256
  • 26 خرداد 1400 - 22:00
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان:

۸ سری جهیزیه میان نوعروسان بی‌بضاعت گلپایگانی توزیع شد

۸ سری جهیزیه میان نوعروسان بی‌بضاعت گلپایگانی توزیع شد
اصفهان_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: به مناسبت دهه کرامت هشت سری جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به زوج‌های نیازمند گلپایگانی اهدا شد.
قلم | qalamna.ir :

سید عباس میرکریمی عصر چهارشنبه در حاشیه توزیع جهیزیه اهدایی به نوعروسان نیازمند گلپایگانی اظهار داشت: قرارگاه اجتماعی فرهنگی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گلپایگان برای نوعروسان نیازمند، هشت سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان تهیه کرده بود که به مناسبت دهه کرامت میان این زوج‌های جوان توزیع شد.

وی افزود: اقلام جهیزیه شامل پنج تا ۲۲ نوع قلم لوازم اولیه برای آغاز زندگی مشترک زوجین است که به سه طریق مشارکت خانواده‌ها، پرداخت تسهیلات دو درصدی و یا به صورت بلاعوض تهیه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: طرح تهیه و توزیع جهیزیه میان نوعروسان نیازمند را از سال ۹۸ به منظور ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی، ازدواج آسان جوانان و استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و حافظان سلامت در راستای مقابله با شیوع و پیشگیری از بیماری کرونا از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان است که در اجرای این امر مهم امام جمعه و خیران این شهرستان نیز کمک کردند.

داشتن جهیزیه سنگین مطابق سبک زندگی اسلامی نیست

در ادامه امام‌جمعه گلپایگان اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با شناسایی خانواده‌های بی‌بضاعت اقدام به تهیه جهیزیه برای نوعروسان با مشارکت ۵۰ درصدی خانواده‌ها داشتند.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی تأکید کرد: تهیه جهیزیه‌های سنگین قیمت و غیر ضروری برای زوجین مطابق سبک زندگی دینی اسلامی نیست و زوجین باید خود نیازهای زندگی خویش را به تدریج تهیه کنند.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.