stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 374031
  • 26 خرداد 1400 - 8:14
0
فرماندار شیراز:

تامین امنیت انتخابات در شهر صدرا

تامین امنیت انتخابات در شهر صدرا
فارس_ نیروهای انتظامی و امنیتی در خدمت سلامت انتخابات شهر صدرا هستند.
قلم | qalamna.ir :

فرماندار شهرستان شیراز گفت : قبل از آغاز انتخابات کمیته امنیتی ویژه ای در شهر صدرا مستقر خواهد شد تا از برگزاری سالم و امن انتخابات در این شهر اطمینان حاصل شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به اینکه شهر صدرا از نقاط مهم این شهرستان بوده و از حیث مسائل مختلف و خصوصا در مورد برگزاری انتخابات حائز اهمیت است، افزود: این شهر ۹۶ داوطلب داشت که پس از بررسی های مختلف و گذراندن مراحل قانونی و پس از اعمال آخرین تغییرات و انصراف ها، ۴۷ نامزد قطعی انتخابات شورای شهر است.
امیری ترکیب نامزد های انتخابات شورای شهر صدرا را ۸ نفر خانم و ۴۰ نفر آقا اعلام کرد و افزود: با توجه به اهمیت این شهر و محدودیت های کرونایی، تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات قبل افزایش دو برابری داشته و به ۵۱ شعبه رسیده است تا مردم از بابت ازدحام جمعیت و خطر شیوع بیماری در شعب آسوده خاطر باشند.
فرماندار شهرستان شیراز ضمن اشاره به عملکرد مثبت کمیته اطلاع رسانی انتخابات در انتشار گسترده لیست شعب اخذ رای در رسانه ها و فضای مجازی و انتشار نسخه های کاعذی در اماکن پرتردد شهری، به نرم افزار اینترنتی “شعبه یاب” نیز اشاره و ابراز کرد: شهروندان با استفاده از این نرم افزار قادرخواهند بود نزدیک ترین شعبه اخذ رای را پیدا کرده و برای اخذ رای مرجعه کنند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در خصوص تخلفات تبلیغات انتخاباتی نیز خاطرنشان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته نظارت بر تبلیغات در شهرستان شیراز تشکیل شده است که در قالب تیم هایی در مناطق مختلف شهرستان از جمله صدرا بر کار تبلیغات نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنان نظارت می کند.
فرماندار شیراز تاکید کرد: این تیم ها متشکل از نیروهای انتظامی و مامورین شهرداری هستند که تحت نظر کمیته تبلیغات فرمانداری فعالیت می کنند و چنانچه  ستادهای تبلیغاتی یا نامزدها مرتکب تخلف های تبلیغاتی شوند، اقلام تبلیغاتی غیر مجاز جمع آوری و از ادامه فعالیت انتخاباتی اماکن غیر مجاز جلوگیری خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.