stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 373961
  • 25 خرداد 1400 - 15:43
0
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان خبر داد:

آسیب شناسی دوره های اخیر انتخابات در استان همدان

آسیب شناسی دوره های اخیر انتخابات در استان همدان
همدان- رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان از آسیب شناسی دوره های اخیر انتخابات و بازنگری در جانمایی برخی از شعب اخذ رای خبر داد و افزود: ضمن فراهم نمودن همه ملزومات مورد نیاز برای شعب اخذ رای تدابیر لازم با عنایت به دستورالعمل های بهداشتی پیش بینی شده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، محمد علی محمدی در بازدید از ستادهای مرکزی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در همدان گفت:ستاد انتخابات شهرستان همدان هماهنگی و همکاری لازم را بطور مستمر با ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات در چارچوب قوانین و مقررات ستاد انتخابات کشور و ستاد ملی کرونا به انجام رسانده است.

فرماندار شهرستان همدان خاطرنشان کرد: نقطه اشتراک همه ستادهای تبلیغاتی و عوامل اجرایی انتخابات تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی در این راستا اضافه کرد: تسهیل در امر فعالیتهای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات و برگزاری برنامه های سخنرانی، تریبون آزاد با هدف افزایش شور و نشاط انتخاباتی مد نظر قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات و فرمایش رهبری در این خصوص برای ما نصب العین است، تصریح کرد: فضای فعالیت های تبلیغاتی انتخابات یک فضای رقابتی است که امیدواریم شاهد وحدت نظر وانسجام در بین فعالان ستادهای تبلیغاتی نامزدها باشیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان از آسیب شناسی دوره های اخیر انتخابات و بازنگری در جانمایی برخی از شعب اخذ رای خبر داد و افزود: ضمن فراهم نمودن همه ملزومات مورد نیاز برای شعب اخذ رای تدابیر لازم با عنایت به دستورالعملهای بهداشتی پیش بینی شده است.

محمدی در ادامه صحبت های خود یادآور شد: قانون نقشه راه را برای ما مشخص کرده و بی طرفانه با هدف صیانت از آرا مردم صرفا بدنبال فراهم نمودن حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم هستیم.

گفتنی است؛ در این بازدید فرماندار همدان با همراهی تنی چند از اعضای شورای تامین و اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان از ستادهای مرکزی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان بازدید کردند و مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدها نقطه نظرات خود را با عوامل اجرایی انتخابات مطرح نمودند.

تا کنون سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری رسما نسبت به فعال نمودن ستاد تبلیغاتی در مرکز استان اقدام نموده اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.