stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 373835
  • 25 خرداد 1400 - 13:28
0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

اجرای نظام ارجاع الکترونیک از هفته آتی در فارس

اجرای نظام ارجاع الکترونیک از هفته آتی در فارس
فارس_ نظام ارجاع الکترونیک از هفته آتی در فارس اجرا می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست با مدیرکل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک می‌تواند مشکلات مختلفی را در حوزه سلامت بهبود دهد؛ صرفه جویی و کاهش هزینه‌های مراقبت، کاهش اشتباهات نسخه نویسی، خطا‌های دارویی، عوارض ناخواسته دارویی، بهبود دارو درمانی و ایمنی بیمار را کاهش دهد از دستاورد‌های اجرای نسخه نویسی الکترونیک برشمرد.

دکتر مهرزاد لطفی با اشاره به اینکه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در برنامه پنجم و ششم توسعه بر اجرای نسخه نویسی الکترونیک تاکید داشته است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان‌های بیمه گر بر مزایای غیرقابل انکار نظام ارجاع الکترونیک و نسخه نویسی الکترونیک اذعان دارند.
او اظهار کرد: از ابتدای هفته آتی ورود اطلاعات در سطح ۲ مراکز دولتی و سطح یک بیمه روستایی، تنها در پنل سازمان‌های بیمه گر انجام می‌شود.
دکتر لطفی با تاکید بر اینکه ورود اطلاعات الکترونیک جمعیت شهری در سطح یک ارائه خدمات نیز از ابتدای هفته دوم تیر سال جاری انجام می‌شود، ابراز امیدواری کرد تا با آماده سازی زیرساخت‌های لازم، بیمارستان‌های خصوصی نیز در زمان تعیین شده، استفاده از پنل‌های الکترونیک را آغاز کنند.
اجرای برنامه‌های آموزشی گسترده تیم‌ها و افراد متولی ورود اطلاعات به صورت حضوری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برگزاری وبینار‌های مرتبط از دیگر دستور‌های رئیس دانشگاه در این نشست بود.

پیشگامی فارس در اجرای نسخه نویسی الکترونیک

مدیرکل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت کشور نیز با حمایت حداکثری بیمه سلامت از اجرای هرچه سریع‌تر نسخه نویسی الکترونیکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان‌های بیمه گر، استان فارس به یکی از استان‌های پیشرو در انجام نسخه نویسی الکترونیک در آینده‌ای بسیار نزدیک تبدیل شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.