stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 373695
  • 24 خرداد 1400 - 18:53
0

رضایی: مردم به امانتداری نیروی انتظامی از آرای خود اطمینان دارند

رضایی: مردم به امانتداری نیروی انتظامی از آرای خود اطمینان دارند
اصفهان - استاندار اصفهان گفت: مردم به امانتداری نیروی انتظامی از آرای خود در انتخابات اطمینان دارند.
قلم | qalamna.ir :

عباس رضایی در پنجمین جلسه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت اظهار داشت: انتخابات بزرگترین عرصه سیاسی هر کشوری و از جمله کشور جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید و به جرأت می‌توانم بگویم که انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری مهمترین حادثه کشور ما در سال ۱۴۰۰ است.

وی افزود: به همان اندازه که این انتخابات و حضور پرشور مردم در آن برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همان اندازه این عرصه فرصتی برای دشمنان قسم خورده نظام است تا نیات شوم و اغراض پلید خود را عملی کنند و بنابر این تکلیف مردم، مسئولان و دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های امنیتی و انتظامی روشن است که آمادگی خود را در همه زمینه‌ها و همه حوزه‌ها بالا ببرند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم از مسئولان و دست اندکاران برگزاری انتخابات انتظار دارند تا هم در سلامت انتخابات و هم امانتداری از آرای آنها بکوشند، اظهار داشت: طبق قانون نیروی انتظامی مسئول امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های آرا است و این عرصه را می‌توان جلوه‌ای از اقتدار، امانتداری و اعتماد مردم به ناجا دانست.

رضایی تصریح کرد: تجربه چهار دهه برگزاری انتخاباتی امن و آرام با حضور مقتدر نیروهای انتظامی باعث شده که مردم به امانتداری این نیرو از آرای خود اطمینان پیدا کرده و با اعتماد کامل در پای صنوق های رأی حضور یابند.

وی در ادامه مهمترین و اصلی ترین ابزار مورد استفاده دشمن در ایام انتخابات را فضای مجازی عنوان کرد و با انتقاد از برخی کاربران که بدون بررسی و تحقیق در مورد مسائل منتشر شده اقدام به بازنشر آن می‌کنند، گفت: موضوع سواد رسانه‌ای از مسائل بسیار مهم و حیاتی در این ایام است که بایستی از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: ممکن است در روز رأی گیری شایعه‌ای در خصوص انصراف یکی از کاندیداها در فضای مجازی مطرح شود و یا اعلام کنند که نوع خطرناک ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و با این ترفندها بخواهند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز دارند که در این خصوص نیاز است تا مردم هوشیار باشند و اخبار را فقط از منابع موثق و رسمی کشور دریافت کنند.

رضایی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار “محمدرضا میرحیدری”، فرمانده انتظامی استان اصفهان، معاونان، فرماندهان و تمامی کارکنان این فرماندهی، گفت: در استان ما همکاری و همراهی بسیار خوبی بین سپاه، ارتش، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، دستگاه قضائی، صدا و سیما، شهرداری و دیگر دستگاه‌ها وجود دارد و این وحدت و انسجام بین نیروها نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: باید همه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم دست به دست هم دهیم و انشاالله بتوانیم در اجرای فرامین مقام معظم رهبری به وظایف شرعی، اخلاقی و قانونی خود با نهایت همدلی و همراهی عمل کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.