stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 373688
  • 24 خرداد 1400 - 21:59
1

سردار اشتری: سلامت، امنیت و مشارکت سه عنصر مهم در انتخابات است

سردار اشتری: سلامت، امنیت و مشارکت سه عنصر مهم در انتخابات است

تهران- - فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سلامت، امنیت و مشارکت سه مؤلفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در انتخابات است، گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نیرو در روز انتخابات در حال آماده باش و انجام وظیفه خواهند بود.

قلم | qalamna.ir :

دوشنبه شب از پایگاه خبری پلیس، ظهر امروز سردار حسین اشتری در جمع نمازگزاران مسجد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) حاضر شد و برای حضار از جمله روسا، معاونان، دانشجویان و نخبگان این مرکز علمی در مورد مسائل پیرامون انتخابات صحبت کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در ابتدا با درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حریم و حرم و روح بلند و ملکوتی حضرت امام(ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تبریک دهه کرامت گفت: ان شاءالله این دهه باعث خیر و برکت برای همه شیعیان و مردم عزیز میهن اسلامی به ویژه در این ایام انتخابات باشد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب همواره در مورد انتخابات روی “سلامت”، “امنیت” و “مشارکت” تاکید ویژه ای دارند، اظهار کرد: در مورد سلامت انتخابات ان شاءالله همچون گذشته این انتخابات نیز در سلامت کامل انجام خواهد شد و متولیان امر امانت داری خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: به طور میانگین هر ساله ما یک انتخابات در سطح کشور داشتیم که که تا به حال در صحت و سلامت برگزاری شده و از معدود کشورهایی می باشیم که انتخابات سالمی داریم.

وی در رابطه با امنیت انتخابات نیز گفت: امنیت این مقوله نیز بر عهده نیروی انتظامی است و پلیس قبل، حین و پس از انتخابات تا اعلام رأی نهایی در آمادگی کامل و پای کار خواهد بود و هر جا که صندوق رأیی هست همکاران ما حضور خواهند داشت و از امانت مردم و صندوق های رأی حراست خواهند کرد.

سردار اشتری با بیان این که بحمدالله با هماهنگی های صورت گرفته و اقدامات انجام شده از دی ماه سال گذشته در بحث امنیت انتخابات، طبق برآوردهای صورت گرفته ان شاءالله به لحاظ امنیت مشکلی نخواهیم داشت، افزود: طبق اطلس تهیه شده در خصوص امنیت انتخابات و اشراف اطلاعاتی؛ پیشگیری و پیش بینی های لازم صورت گرفته تا در صورت بروز هرگونه اتفاقی با تسلط اطلاعاتی خنثی شود و مردم بتوانند در آرامش، رأی های خود را به صندوق های تعبیه شده بیاندازند.  

فرمانده ناجا با بیان این که در روز رأی گیری ۷۵ هزار صندوق در نظر گرفته شده و تعدادی صندوق سیار نیز پیش بینی شده است، اظهار داشت: مسئولیت امنیت همه این صندوق ها به عهده نیروی انتظامی است و با توجه به کثرت کار و توافق های انجام شده و طبق مجوزی که از ستاد کل گرفته شده و همکاری بسیار خوب فرمانده سپاه پاسداران از ظرفیت نیروهای بسیج نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به بکارگیری ۳۰۰ تا ۳۳۰ هزار نیرو برای حفاظت از صندوق های رأی که حدود ۵۰ درصد آنها بسیجی هستند، اعلام کرد: از ظرفیت حدود ۳۰۰ هزار نیرو نیز در خصوص امنیت پیرامونی حوزه های اخذ رأی استفاده خواهیم کرد و در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار نیرو در روز انتخابات در حال آماده باش و انجام وظیفه خواهند بود و ان شاءالله با هوشیاری و حضور پرشور مردم مشکلی نخواهیم داشت.

سردار اشتری با بیان این که از نظر رهبر معظم انقلاب در این انتخابات مشارکت اهمیت زیادی دارد، عنوان کرد: همواره دشمنان و مخالفان نظام و انقلاب دنبال این بودند که مردم را در انتخابات ها مأیوس کنند و مانع مشارکت آنها در این امر سرنوشت ساز شوند و با حرکات و تحرکاتی در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ناامید کردن مردم به هر نحوی می باشند که در این دوره این موضوع شدت پیدا کرده است.

وی افزود: تمام سعی آنان این است که مردم پای صندوق های رأی نروند اما مردم ما همواره در تمام صحنه ها نشان داده اند که هوشیار هستند و گول این سیاه نمایی ها را نخواهند خورد و این بار نیز با بصیرت و آگاهی کامل حضوری دندانشکن خواهند داشت و در ماه خرداد که ماه فتح خرمشهر است فتحی و ظفری دیگر را رقم خواهند زد.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اسفندماه سال گذشته مبنی بر این که دشمن دو هدف دارد و می خواهد که زنجیره تواصو بالحق و تواصو بالصبر را قطع کند، گفت: قطع زنجیر تواصو بالحق همین ترغیب مردم  به عدم شرکت در انتخابات  است و این که دشمن می خواهد حقایق را وارونه جلوه دهد.

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند تمام پیشرفت ها و موفقیت های ۴۳ سال گذشته را وارونه جلوه دهند و مردم را ناامید کنند و در عین حال تلاش می کنند کسی توصیه به راه حق و حقیقت نکند اما وظیفه ما در این برهه از زمان حضوری جهادگونه است و نه تنها خود باید پای صندوق های  رأی حاضر شویم که باید همگان را به این حضور تأثیرگذار در سرنوشت کشور ترغیب کنیم.

وی با بیان این که فرمانده معظم کل قوا اول روی مشارکت تاکید دارند و بعد روز انتخاب اصلح، بیان داشت: امروز در عرصه انتخابات جهاد معنا پیدا می کند و حضور پر شور همراه با شعور و انتخاب اصلح یک حرکت انقلابی است.

سردار اشتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص معیارهای فرد اصلح گفت: بهترین فرد برای پست ریاست جمهوری کسی است که نیازمندی های جامعه را بداند و مشکلات مردم را بشناسد.

وی ادامه داد: با توجه به نظرسنجی ها و افکار سنجی های صورت گرفته مشکل اصلی مردم اقتصاد است؛ پس فردی که انتخاب می شود باید به معیشت مردم توجه داشته و محرومیت زادیی را در دستور کار خود قرار دهد.

سردار اشتری با بیان این که بسیاری از مشکلات با انتخاب اصلح رفع خواهد شد، افزود: یک روز دقت و انتخاب درست کردن یعنی سال ها رو به جلو رفتن و زدایش مشکلات از سطح جامعه؛ باید با تکیه بر ظرفیت های داخل و جوانان گام برداشت و تکیه بر ظرفیت های خارجی کار اشتباهی است هرچند باید حق و حقوق ملت از حلقوم آنها نیز بیرون آورده شود.

وی اعتقاد داشتن به ظرفیت های داخل کشور، روحیه جهادی و انقلابی، ظلم ستیزی، عدالت محوری و … از ویژگی های فرد اصلح عنوان کرد و گفت: تمام سعی ما باید بر این که باشد که به تراز جمهوری اسلامی خود را برسانیم و به سوی اهداف تعیین شده در گام دوم انقلاب پیش رویم که قطعا از ارکان تأثیر گذار در این حرکت دولت و رئیس جمهور و دولتمردان ما هستند.

سردار اشتری در پایان با بیان این که مردم ما مردم امتحان پس داده هستند و همواره پای کار و انقلاب بوده اند، گفت: ان شاءالله با شرکت در این انتخابات، روز باشکوهی در کارنامه انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد و با انتخاب درست و آگاهانه شاهد اثرات آن در سال های بعد باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.