stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 373535
  • 24 خرداد 1400 - 13:41
3

نجات معجزه آسای کارگر از زیر آوار چاه در شیراز

نجات معجزه آسای کارگر از زیر آوار چاه در شیراز
فارس_ کارگر ۲۸ ساله‌ای که به علت ریزش کول‌های سیمانی چاه در عمق ۱۲ متری آن گرفتار شده بود، با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
قلم | qalamna.ir :

روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: پس از تماس کارگران حاضر در محل حادثه با سامانه ۱۲۵، بلافاصله، آتش نشانان ایستگاه ۲۲ و گروه امداد و نجات چاه به بلوار آفرینش شیراز اعزام شدند.

بر اساس این گزارش، محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که کارگران در حال کول گذاری چاه بوسیله بالابر بودند که ناگهان یکی از کول‌ها در هنگام ورود به فضای داخلی چاه بر سر کارگر مقنی که در ارتفاع ۳ متری در حال نصب کول‌های سیمانی بود سقوط کرد.

نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی محل، به سرعت کارگاه نجات را بر روی دهانه چاه برپا کردند و سپس یکی از نجاتگران با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات با رعایت نکات ایمنی وارد چاه شد.

این نجاتگر پس از رسیدن به مصدوم در عمق ۱۲ متری با استفاده از تجهیزات مربوطه و همکاری سایر آتش نشانان، فرد مصدوم را پس از تثبیت کردن، به بالای چاه و سطح زمین منتقل کرد.

عوامل اورژانس بلافاصله معاینات اولیه بر روی این کارگر ۲۸ ساله که تبعه افغانستان بود، را انجام دادند و سپس وی را که از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده بود به مرکز درمانی انتقال دادند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.