stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 373519
  • 24 خرداد 1400 - 13:35
1

سومین خانواده مقتول به احترام آیت الله رئیسی از قصاص گذشتند

سومین خانواده مقتول به احترام آیت الله رئیسی از قصاص گذشتند
خوزستان - نماینده ائتلاف صلح جهانی و نماینده مؤسسه بین المللی سفیران صلح گفت: سومین خانواده مقتول به احترام آیت الله ابراهیم رئیسی از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند.
قلم | qalamna.ir :

شیخ بن ناصر آل نبهان بنی ضبه اظهار کرد: اعلام عفو، بخشش و گذشت در راه خدا از جانب اولیای دم مرحوم ماندنی ساکن شهرستان دزفول استان خوزستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و به احترام آیت الله سید ابراهیم رئیسی انجام شد.

وی افزود: جلسه حل اختلافات چهار ساله در راستای ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین و جلب رضایت اولیای دم مرحوم ماندنی در خصوص یک پرونده قتل در شهرستان دزفول و بدون دریافت دیه و هیچ شرایطی برگزار شد.

نماینده ائتلاف صلح جهانی و نماینده مؤسسه بین المللی سفیران صلح تصریح کرد: پیگیری مسئولان قضائی و شوراهای حل اختلاف شهرستان دزفول به ویژه کاظم بادی مسئول شعبه ۱۲ در این زمینه مؤثر بوده و در نهایت عفو قاتل به صورت تفاهمی و توافقی به نحو شایسته و عادلانه‌ای انجام شد.

آل نبهان خبر داد: اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در استان‌های خوزستان و لرستان اولیای دم پرونده‌های موضوعات دو قتل نیز به احترام آیت الله سید ابراهیم رئیسی نسبت به متشاکیان عفو، بخشش، گذشت و رضایت را اعلام کردند.

وی بیان کرد: این خانواده‌ها بدون دریافت دیه و بدون هیچ شرایطی و به حرمت و احترام وساطتی که انجام شد، نسبت به متشاکی اعلام عفو و بخشش داشتند.

نماینده ائتلاف صلح جهانی و نماینده مؤسسه بین المللی سفیران صلح به آیه ۱۰ سوره حجرات اشاره کرد و گفت: لذتی که در عفو، بخشش و گذشت در راه الله است قطعاً در انتقام نیست.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.