stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 373456
  • 24 خرداد 1400 - 11:45
1
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد:

حضور دو سوم کارکنان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان باید با جدیت رعایت و اجرا شود

حضور دو سوم کارکنان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان باید با جدیت رعایت و اجرا شود
هرمزگان-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و درصورتی که ادارات نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی کنند، دستگاه‌های متخلف معرفی و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

نازنین شیبانی تذرجی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان هرمزگان و با بیان اینکه ۳۲ درصد مبتلایان به بیماری کرونا در هرمزگان، کارکنان ادارات و بانک ها هستند، عنوان کرد: برای سلامت و صیانت از نیروی انسانی باید نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات صورت گیرد و به همین دلیل اگر دستگاه‌های اجرایی مسائل بهداشتی را رعایت نکنند، دچار تخلف شده اند و با آنها برخورد می شود.

وی ادامه داد: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توجه ویژه را داشته باشند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن نسبت به کنترل شیوع کرونا، اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به تداوم دورکاری کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در هرمزگان، افزود: در این وضعیت و طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، دو سوم کارکنان باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و تنها یک سوم کارکنان می توانند با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در محل ادارات حضور داشته باشند.

شیبانی با بیان اینکه مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، ملزم به اجرای دورکاری کارمندان هستند، تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا لازم ‌الاجراست و بر همین اساس اجرای این دستورالعمل ها به تمامی دستگاه‌های استان هرمزگان ابلاغ شده و بر آن نظارت خواهد شد.

وی یادآور شد: تیم های بازرسی جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی به تمامی شهرستان های استان اعزام و وضعیت هر دستگاه بررسی خواهد شد و اگر دستگاهی کم کاری کند، مدیر آن باید پاسخگو باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط اداری هستند، خاطرنشان کرد: اگر کارمندی مبتلا و یا مشکوک به بیماری کرونا است باید حتما در خانه بماند و از حضور در ادارات خودداری کند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.