stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 373376
  • 24 خرداد 1400 - 8:48
0
استاندار استان مرکزی:

فروش باشگاه آلومینیوم منتفی است

فروش باشگاه آلومینیوم منتفی است
مرکزی_ استاندار مرکزی گفت: فروش باشگاه آلومینیوم اراک تیرماه سال گذشته و پیش از حضور این تیم در لیگ برتر در مجمع عمومی ایرالکو تصویب شده‌ بود با ورود تیم به لیگ برتر و حضور در بین هفت تیم برتر فروش آن منتفی شده‌ است.
قلم | qalamna.ir :

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار قلم در اراک، افزود: فروش این باشگاه توسط ۲ نفر از اعضای هیات مدیریه ایرالکو دنبال می‌شد که با خروج این افراد از هیات مدیره و پیگیری‌های مسئولان استانی، منتفی شده‌ است.

وی ابراز کرد: ۳۰ میلیارد ریال منابع مالی برای استادیوم امام خمینی(ره) اراک هزینه شده که تاکنون این منابع مالی به دلیل مشکلات اقتصادی به پیمانکار پرداخت نشده و پرداخت آن در دستور کار قرار دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: تیم آلومینیوم اراک با ۵۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای این فصل توانست جز پنج تیم برتر لیگ برتر کشور قرار گیرد که با حمایت لازم، این تیم می‌تواند در جام حذفی آسیا حضور یابد.

آقازاده با تاکید بر اینکه با وجود برخی مشکلات اقتصادی، اجازه برگزاری بازی‌های تیم در خارج از استان را نخواهیم داد، اظهار کرد: بر اساس نشست‌های انجام شده با هیات مدیره شرکت ایرالکو مقرر شده ۳۰ میلیارد ریال به عنوان قرض توسط هیات مدیره این شرکت به پیمانکار پرداخت شود.

آقازاده در پایان یادآور شد: اکنون نور کافی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک وجود دارد و با اختصاص ۳۰ تا ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، بهبود وضعیت آن در دستور کار  است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.