stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 373278
  • 23 خرداد 1400 - 15:18
0

کریم بنزما به بازی برابر آلمان می‌رسد

قلم | qalamna.ir :
گروه ورزشی: مهاجم مصدوم تیم ملی فوتبال فرانسه می‌تواند در اولین بازی این تیم در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ برابر آلمان به میدان برود. نشریه اکیپ به نقل از فدراسیون فوتبال فرانسه گزارش داد که کریم بنزما مهاجم مصدوم تیم ملی فوتبال این کشور به بهبودی کامل رسیده است و می‌تواند در اولین بازی فرانسه در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ برابر آلمان به میدان برود.

دیدار تیم‌های ملی آلمان و فرانسه در چارچوب گروه F مسابقات جام ملت‌های اروپا سه شنبه ۱۵ ژوئن در مونیخ برگزار می‌شود.بنزما که پس از ۶ سال وقفه به تیم فرانسه بازگشت، ۸ ژوئن در بازی دوستانه مقابل بلغارستان مصدوم شد.روز شنبه، تیم ملی فرانسه جلسه تمرینی را پشت در‌های بسته برگزار کرد و طبق عکس‌های منتشر شده، بنزما به همراه هم تیمی‌های خود تمرین کرده و پا به توپ شده است.

پس از پایان تمرین، مهاجم رئال مادرید گفت که او احساس درد نمی‌کند و آماده بازی در مسابقه بعدی است.بنزما گفت: “همه چیز عالی است و من خوشحالم، دیگر هیچ دردی ندارم. بسیار خوشحالم که دوباره تمرین را از سر گرفته‌ام.”همچنین، آنتوان گریزمان، مهاجم بارسلونا هم که چندین جلسه از تمرین را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود به جمع سایر بازیکنان تیم ملی فرانسه بازگشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.