stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 371993
  • 18 خرداد 1400 - 17:14
1
واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا:

این بار صحنه انتخابات متفاوت است

این بار صحنه انتخابات متفاوت است
مرکزی_ امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: این بار صحنه انتخابات متفاوت است و پیروزی ابراهیم رییسی با توجه به آمار بسیار محتمل است، با این همه انتخابات ایران نشان داده که پتانسیل تاثیر پذیری از موج‌ها را دارد.
قلم | qalamna.ir :

وی با اشاره به اخلاقی‌تر شدن اتمسفر رقابت‌های انتخاباتی بیان کرد: در گفت‌وگوهای انتخاباتی امسال ما شاهد ارائه برنامه و فکر نامزدها هستیم و برخلاف سال‌های گذشته مردم با بداخلاقی‌ها، بگم‌بگم‌ها و تهمت زدن روبه‌رو نیستند. باید پذیرفت که امسال فصل نوینی از ارائه برنامه نامزدها در حال رخ دادن است و گفت‌وگوهایی منطقی و در چهارچوب وظایف رییس جمهور در جریان است و برنامه‌ها به روشنی برای مردم تبیین می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با انتقال از فضای انتخابات‌های پیشین گفت: در گذشته ما شاهد تسریع بداخلاقی‌ها حتی تا سطح مدیریت اجرایی کشور بودیم، بداخلاقی‌هایی که مورد پسند مردم هم نبود.حسن این دوره این است که گفتمان حاکم بر فضای انتخابات هم الگویی برای کارگزاران نظام می‌شود و هم به مردم اجازه می‌دهد برای یک بار هم که شده به صورت شفاف برنامه‌ها را بشنوند.

واعظ آشتیانی با اشاره به حضور مهرعلیزاده و همتی در صحنه انتخابات شانس چندانی برای این دو قائل نشد و افزود: با توجه به سهیم بودن آقای همتی در عملکرد دولت بعید است که اقبال به ایشان رخ دهد، مگر اینکه از کوله‌بار ثروت کارگزاران بالا بروند. آقای همتی از نظر اجرایی پرونده سفیدی ندارد. ایشان دلار ۱۲ هزار تومانی تحویل گرفت و حالا دلار ۲۴ هزار تومان است. تورم و گرانی هم در زمان ایشان رخ داده است.

وی اظهار کرد: عده‌ای می‌خواهند با تکیه بر فضای رسانه‌ای بگویند که آقای همتی می‌تواند پدیده انتخابات باشد، من به چنین چیزی باور ندارم و به نظرم عملکرد ایشان جلوی چشم مردم است.

هشتگ: ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.