stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 371819
  • 18 خرداد 1400 - 11:07
0

حمله پلیس مشهد به پاتوق تبهکاران خیابانی

حمله پلیس مشهد به پاتوق تبهکاران خیابانی
خراسان رضوی- با دستگیری اعضای باند معروف به «خیابانی» راز سرقت های موتورسیکلت در غرب و شمال مشهد برملا شد.
قلم | qalamna.ir :

در پی وقوع سرقت های موتورسیکلت از مقابل مراکز تجاری و خیابان های شلوغ، گروه ویژه ای از نیروهای کارآزموده تجسس کلانتری طبرسی شمالی مشهد، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی سارقان و تبهکاران آغاز کردند.

بررسی‌های مقدماتی و تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی که به فرماندهی سرگرد مهدی کسروی(رئیس کلانتری) صورت گرفت، بیانگر آن بود که پلیس با گروهی از دزدان سابقه دار و حرفه ای روبه رو شده است چرا که شگرد ربودن موتورسیکلت ها با توجه به اظهارات مال باختگان و انجام تحقیقات میدانی محیط جغرافیایی جرم، مهر تاییدی بر فرضیه پلیس بود.

به دنبال رصدهای اطلاعاتی، سرنخ هایی از این کلاف پیچیده به دست آمد که نیروهای پلیس را به منطقه خواجه ربیع کشاند جایی که تحقیقات تخصصی، هویت ۳ نفر از دزدان سابقه دار و حرفه‌ای را برای پلیس مشخص شد.

با جمع آوری اسناد و مدارک محکمه پسند، گروه ویژه ای از نیروهای تجسس به سرپرستی ستوان دوم قلاسی، مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند و سپس با کسب دستورات محرمانه ای از قاضی اسماعیل عندلیب(معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) وارد عمل شدند.

آنان «پاتوق» تبهکاران را به محاصره درآوردند و طوری بر سر دزدان موتورسیکلت فرود آمدند که نشئگی مواد مخدر از سر آنان پرید و حیرت زده، خشکشان زد! ماموران انتظامی، ۳ عضو باند را که دارای سوابق متعدد سرقت بودند در حال استعمال مواد مخدر صنعتی دستگیر و به کلانتری هدایت کردند.

همچنین در بازرسی از مخفیگاه تبهکاران در حالی یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که بررسی ها نشان داد موتورسیکلت مذکور چهارم خرداد جاری از منطقه خواجه‌ربیع سرقت شده است اما از سردسته باند خبری نبود به همین دلیل تلاش نیروهای تجسس برای یافتن مخفیگاه سردسته این باند ادامه یافت تا این که براساس اعترافات متهمان مشخص شد جوان معروف به «خیابانی» در یکی دیگر از پاتوق های مخفی حضور دارد.

دقایقی بعد ماموران انتظامی با استفاده از تجربیات ارزنده قاضی عندلیب، شیوه تحقیقات را تغییر دادند و موفق شدند با دسترسی به شماره تلفن سرکرده باند، با او در یکی از خیابان های حوزه استحفاظی قرار صوری بگذارند.

سردسته باند سارقان موتورسیکلت حدود نیمه شب و پس از ۶ ساعت تلاش وارد کمین نیروهای انتظامی شد و در حالی به دام پلیس افتاد که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت تریل آمیکوی بدون پلاک بود. با دستگیری این جوان سابقه دار، باند سرقت های «خیابانی» متلاشی شد و بررسی ها برای کشف زوایای پنهان پرونده دزدان موتورسیکلت ادامه یافت.

تحقیقات نیروهای تجسس نشان داد که موتورسیکلت تریل نیز هجدهم اردیبهشت گذشته از منطقه قاسم آباد مشهد سرقت شده است. بررسی های بیشتر برای کشف سرقت های احتمالی دیگر اعضای این باند با نظارت و هدایت مستقیم رئیس کلانتری طبرسی شمالی همچنان ادامه دارد.

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.