stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 366844
  • 01 خرداد 1400 - 11:50
1

امتیاز تیم فوتسال بانوان قزوین به یک باشگاه خصوصی واگذار شد

امتیاز تیم فوتسال بانوان قزوین به یک باشگاه خصوصی واگذار شد
قزوین – قلم– رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: با توجه به درخواست و علاقه مندی بخش خصوصی، امتیاز تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال این استان حاضر در لیگ دسته اول کشور به باشگاه پرشین قزوین واگذار شد.
قلم | qalamna.ir :

حسین باجیوند روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: رشته فوتسال در میان بانوان قزوین از پتانسیل بالایی برخوردار است و ما تمامی حمایت های قانونی و در حد توان خود را از آن به عمل می آوریم.

وی با اشاره به علاقه مندی و اعلام آمادگی مدیریت باشگاه پرشین برای حمایت و سرمایه گذاری در بخش فوتسال بانوان، گفت: با توجه به اینکه هیات فوتبال استان در خصوص تیم داری محدویت های قانونی دارد از این درخواست استقبال و امتیاز تیم فوتسال بانوان را طبق تفاهم نامه ای به صورت کاملا رایگان به این باشگاه جهت شرکت در مسابقات لیگ کشور واگذار کردیم.

باجیوند با اشاره به اعزام این تیم به رقابت های مرحله برگشت لیگ یک فوتسال باشگاه های کشور در آبادان، افزود: این رقابت ها از ۳۰ اردیبهشت آغاز شده و تا یک خرداد در شهر آبادان پیگیری می شود.

رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: دختران فوتسالیست استان در این رقابت ها با تیم های تهران، آبادان و ساری مصاف می کنند که تاکنون به یک شکست و یک تساوی مقابل نماینده تهران و استقلال ساری دست یافته اند.

این مسوول ورزشی ، گفت: امیدواریم با سرمایه گذاری در فوتسال بانوان شاهد بالندگی دختران با استعداد فوتسال استان قزوین در میدان های آسیایی و جهانی باشیم.

رشته فوتبال و فوتسال در استان قزوین از رشته های محبوب و پرطرفدار است و حدود ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی دارد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.