stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 366377
  • 29 اردیبهشت 1400 - 20:03
2

مردم قزوین در حمایت از فلسطین و افغانستان تجمع کردند

مردم قزوین در حمایت از فلسطین و افغانستان تجمع کردند
قزوین - قلم- شهروندان قزوینی و شماری از هیات‌های حسینی روز چهارشنبه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت حادثه تروریستی افغانستان تجمع کردند.
قلم | qalamna.ir :

 یکی از فعالان سیاسی و مذهبی استان در این مراسم که در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: جریان مقاومت فلسطین از زمانی آغاز شد که امام خمینی (ره) با هوشمندی و ذکاوت روز قدس را برای حمایت از آنها نامگذاری کرد و قبل از این نامگذاری حتی خود مردم غزه هم امید مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی را نداشتند.

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی گفت: مردم فلسطین پس از نامگذاری روز قدس به این نتیجه رسیدند که در تمامی دنیا پشتیبان دارند بنابراین با اتکا به خود در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند.

نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مردم فلسطین برای مقاومت از خود به صنعت ساخت موشک دست یافته اند و در بالاترین سطح از خود دفاع می کنند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال سقوط سوریه و محاصره حزب الله بود ولی با دست خود به چاه افتاد و امروز رژیم صهیونیستی در تیررس جریان مقاومت قرار دارد و وعده مقام معظم رهبری در موضوع فلسطین در حال تحقق است.

در ادامه این مراسم بیانیه ای از سوی مردم و هیات های حسینی شهر قزوین در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و اظهار نفرت و انزجار از اقدامات پلید و سفاکانه صهیونیست ها قرائت شد.  

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.